![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik en honderdduizenden anderen geloofden in "de kracht van verandering". Ik zie geen verschil tussen populist Stevaert en Dewever. Ik heb het recht om ontgoocheld te zijn. Dit heeft niets met obsessie te maken maar met verbittering. De wetenschap dat "het zijn allemaal dezelfden". Wie of wat houden Dewever en zijn partij tegen om echte veranderingen door te voeren die het verschil met het verleden maken. De "sossen" kunnen hen toch niet tegenhouden? Misschien ben ik blind en zien anderen wel de grote veranderingen. Zeg mij dan wat ik niet zie! Laatst gewijzigd door demonen : 7 juli 2015 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Toen de eerste veranderingen wat SWT betreft bekend gemaakt werden heb je anders gejankt als een klein kind om die veranderingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou hij?
Met deze regeringen zouden ze 't toch maar gebruiken om belgie te redden en Europa te plezieren...
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe klonk het bij N-VA voor de verkiezingen van 2007, afschaffen die cumuls. Gelukkig heeft de kracht van verandering die afschaffing kunnen tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het duurt nogal eer je dat inziet. Je ziet waarschijnlijk ook niet, dat de vreugde van de Vlamingen over de vermeerdering van de overdracht van de federale naar Vlaanderen, nog gekomen is door een maatregel die DI Rupo genomen heeft. Terwijl jullie hier op dit forum niet genoeg konden beklemtonen dat Vlaanderen te weinig kreeg. Europa plezieren is de hobby van de N-VA top. De gevleugelde uitspraak van Jambon in het Belgisch parlement: Het Europese six-pack moet rigoureus worden uitgevoerd. Ook al vergeten? Zijn speeksel vloog nochtans door het ganse parlement toen hij het uitschreeuwde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Inleveren BDW en co, net zoals de werkmens dat moet doen!
Hoe kun je de taal van het volk spreken als je leeft en betaald wordt naar een totaal andere levensstandaard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht mijn loon ook niet belast worden, gaf ik misschien ook iets.
Mochten politiekers hun loon en onkosten, dienstenwagen belast worden net als een ander...ze zouden eindelijk de belastingen eens herzien. Mafkikkers.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn dit Bruto weddes. Meneer Obama houdt daar dus meer aan over dan De Wever. Het verschil zal dus meer dan 3x zijn hé. Nog verzuurde vragen, demoontje?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 juli 2015 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je dan politici waar bovenstaand (vet) niet voor geldt mss ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaken die ik hier toch al een tijdje zeg hoor..
![]() |