![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 juli 2015 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die schutter in Amerika was gewoon een atheïst hoor. Ruim eerst die atheïstische beerput maar even op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je daarmee bereiken ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 juli 2015 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Over welke schutter gaat het? Amerika heeft er de laatste tijd nogal veel. Ik hoef me in ieder geval niet identificeren met psychopaten, of ze nu religieus of atheïstisch zijn.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet ik eens goed mee lachen
![]()
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cathol...al_abuse_cases http://rationalwiki.org/wiki/Child_s...atholic_Church http://topics.nytimes.com/top/refere...ses/index.html
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pedofielen verdienen gewoon de doodstraf. Maar ik zou er als atheïst niet te veel mee opscheppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dat eens even uit.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De afzonderlijke chatroom zou naar verluidt 'kom eens naar mijn kamer' heten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan mag "Rome" de boeken neerleggen (wegens gebrek aan personeel)
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verduidelijk dan eens verdomme, of heb je daar de kloten niet voor aan je lijf ??
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Iedereen mag zich vrijblijvend registreren 2) Iedereen mag vrijblijvend antwoorden of vragen stellen 3) Registreren om amok te maken 4) Om zich (eventueel) te bekeren 5) Uit nieuwsgierigheid 6) Om tegengas te geven 7) voor de gezelligheid 8) uit wederzijds respekt ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |