![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9-11? | |||
Dat de US totaal bij verassing is aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,24% |
Dat de US wel iets wist, maar niet afdoende heeft kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
19 | 38,78% |
Dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
15 | 30,61% |
Dat de US wist dat er wat ging komen, maar het opzettelijk heeft laten gebeuren |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,37% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag het eens aan Silverstein anders. O nee, die zal je uit de zaal laten zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze waren iets secuurder met hun informatie denk ik + Harde schijven krijg je niet zomaar door de papierversnipperaars |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was voor het eerst in de geschiedenis van de mensheid dat gekaapte toestellen op die manier werden ingezet, niemand had daar ervaring mee. En er was niets supersonisch of hypermodern aan, men was gewoon te laat met reageren. Het was slim om 4 toestellen op het zelfde moment te kapen Zo werd elk toestel dat nog airborn was in de VS een mogelijke kaping, paniek in de tent dus, en verwarring. Heel geweldig dat de boeings op de radar te zien waren, maar dat garandeerd nog geen onderscheppingen. De VS was niet meer in oorlog met staten die over een serieuze luchtmacht beschikten, en was dus niet on high alert in 2001 ondanks waarschuwingen. Het is overigens totaal onduidelijk welke complotversie u aanhangt
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() En de enige mogelijkheid om dat te doen verdwijnen is heel het gebouw op te blazen? Ze konden het niet gewoon meenemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die papieren waren voor de instortingen gevonden !
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Getwijfeld tussen 2 en 3.
Omdat er bommen geplant werden stemde ik 3. Live uitzending spoorde overigens ook niet als ik er later op terug reflecteer. Vraag me geen uitleg. Deze discussie ben ik moe gestreden. Ik ijver eerder voor meer transparantie en gerechtigheid. Dat er sancties volgen en geen politieke onschendbaarheid meer bestaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?? whats your point?
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() 99% van de wereld wenst dit. Maar hun mening wordt niet gevraagd, noch gehoord.
Daarom moeten we eerst zorgen terug gehoord te worden opdat men luistert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Weet jij hoe lang ze vlucht 77 aan't volgen waren vooraleer hij is gecrashed? Citaat:
Doe eens wat huiswerk m'n beste. Citaat:
AUB, antwoord hier eens op. Laatst gewijzigd door Pokerman : 9 juli 2015 om 08:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Yup. Maar vanaf uur 1 na de aanslag tot op de dag van vandaag wordt elke poging tot onderzoek of het vrijgeven van classified materiaal geblokkeerd door de US overheid. Hoe zou dat toch komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Het meest betreur ik dat Europa het gedrag kopieert.
Enfin onze politiek de ogen sluit. Ik vraag me dikwijls af hoe hier later op terug geblikt zal worden. Bespreekt men hier op het board de collaboratie met de Duitsers, maar hoe zal dit later bekeken worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eens je 100 posts hebt op dit forum kan je wél stemmen ![]()
![]() |