![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus toch een Oedipus-complex. Zoek professionele hulp.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De ideale partner voor u is degene die Allah swt voor u heeft voorbestemd. Aan de rest: blijven bidden om één.
Maar op zich is trouwen binnen hetzelfde ras of cultuur bevorderlijker voor persoonlijke en familiale relaties en de cohesie in een samenleving. Met internationale liefde gaan er zelfs binnen de relatie al meer issues zijn. Een "droompartner" kan je pas in het Paradijs hebben. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2015 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij begint meer en meer zinnige dingen te zeggen, Guinevere. Behalve de eerste en laatste zin natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens , ik zie het verband niet tussen atheïsme / naakt / halfnaakt / op straat lopen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 juli 2015 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minachting is een zonde !! Euh , paradijs ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw overtuiging kennende , ik begrijp u niet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap dit allemaal niet, ik ben zo content van mijn vrouw hier in België dat ik dadelijk een tweede wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik gok op zware eelt op zijn handen
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Het is zeker mogelijk. Maar bij je eigen soort blijven is eenvoudiger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Bolivia zie ik opvallend veel gemengde koppels stranden als de vrouw van België is. Meestal nadat er kinderen zijn. Als de vrouw Boliviaans is en de man Belgisch gaat dat precies beter. Dit is geen wetenschappelijk onderzoek.
Oorzaak: machismo. Het is hier ook niet ongewoon dat een man een tweede gezin begint op latere leeftijd met een jongere vrouw. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 juli 2015 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 31 juli 2015 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die iemand is maar van een boerenfamilie ?? Of , wat bedoelt u met soort ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 augustus 2015 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik neem aan dat jij met een buitengewoon sexy griet getrouwd bent, die u dagelijks naar het sexuele nirvana voert ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |