![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Google !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en met onze nationale drank erbij ! ![]() ![]() Wat eet de belgische regering ? ![]() en wat eten ze bij het VBO ? wat eten onze royals ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Deze 21 juli was hier nu eens de perfecte datum om in Nederland te shoppen, zeker met de solden en na de ramadan enzo.
En ik heb daar ook frieten gegeten... Ik denk dat chocolade toch iets typischer is voor België. Laatst gewijzigd door Guinevere : 21 juli 2015 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn gedacht was het een Franse clochard die de eerste frieten gebakken heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frieten, als hét symbool van een land.
SPVDA pakte er ook al mee uit op hun feesboek pagina. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ge het al moet hebben van het logo van een doodle van google...
Dit jaar was er weinig fuzz over zowel 11 als 21 juli. Weinig vlaggen ook op de 2 data
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opmerkelijk....
Op 21 juli geen kat van de Vlaamse regering aanwezig (let op, dat hoeft ook niet wat mij betreft) maar op 11 juli was er wel tijd om in de moskee te gaan zitten.....de kracht van verandering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allesinds, ik heb jammer genoeg ook weinig Vlaamse leeuwen gezien hier in m'n gemeente, maar nog minder belgische vodden.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 juli 2015 om 09:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De flikken moesten wel optreden van meneer Jambon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol en Flanders kennen ze in de USA wel allemaal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Das de buur van the simpsons
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet altijd 2 grote bestellen om iets gegeten te hebben !! En niet elke friettent heeft goeie patat !!!! Da's ook in België , niet elke frituur bakt goeie friet !!!! En chocolade lust ik simpelweg niet !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://api.ning.com/files/3t6avD66wn...ung4o1_500.gif
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 juli 2015 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |