![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een ambtenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee man, zoiets zeg je toch niet luidop.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() koop op een webwinkel. het pakje wordt vlugger geleverd dan dat jij kan glimlachen. ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 1 augustus 2015 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een ambtenaar die iedereen oproept om in het 'hete' najaar mee te gaan betogen en de boel te forceren want anders luistert de regering toch niet naar de bevolking.
Regeringen doen gewoon wat ze willen, het bewijs is weeral geleverd met het referendum in Griekenland. Het Griekse volk koos voor nee en de Griekse regering koos voor ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke winkels zijn nog niet zelden een dekmantel voor drughandel, witwassen, mensenhandel, fraude, zwartwerk, wapenhandel, illegalen en andere zwendel. Mij zien ze daar nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het zwart zal het zeker niet zijn in die supermarkt keten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet de factuur maar op naam van de concurrentie allicht.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1/3 van de kostprijs te betalen aan de dief, zero euro belasting, alles pure winst. Of misschien stelen ze de koopwaar zelf... Of anders gaan ze producten oprapen in de vuilbakken van de supermarkten. NOG goedkoper. ZO doen die dat. Wellicht doen ze dat allemaal wel, en nog ander truukken die we niet kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe merk je wanneer een ambtenaar staakt?
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eh neen, met die prijzen in die nachtwinkels kunt ge u bevoorraden in de colruyt en nog een winstmarge van 300% hebben.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |