![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft u weet van reddingsacties , opvang of gratis levensonderhoud dat aan die arme blanken werd gegeven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Ik ben geen fan van Orban maar deze keer heeft hij toch groot gelijk. De buitengrenzen v/d EU moeten dicht. Oostenrijk heeft het ook begrepen. De toestroom van vluchtelingen moet opgevangen worden in de buurlanden. Zij moeten hier geen welkom verwachten.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land staat op ontploffen. Het verbaast me dat Oostenrijkse boeren er nog niet een paar aan de riek geregen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De "blanken" zichzelf gebleven en tot nu toe succesvolle veroveraars.. Eten of gegeten worden. Nog steeds een keiharde waarheid waar niet aan te ontsnappen is. Citaat:
Citaat:
Maar zoals het nu is, dat de rijkdommen weggegeven worden en zo dun uitgesmeerd, dat iedereen even arm gaat worden.... Da's echt te lomp voor woorden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 juli 2015 om 10:50. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wordt het probleem alginder niet aangepakt ?? Citaat:
ontdekking , en ja , eventueel zich vestigen , maar .... dit kan je niet vergelijken met nu !! https://en.wikipedia.org/wiki/Indian https://en.wikipedia.org/wiki/First_Nations
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 juli 2015 om 15:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dan vraag je u terdege af, gaan er andere landen volgen en ook 'muurtjes' bouwen? Ik schreef het hier al eens lange tijd geleden, 'back to the wall'? Misschien levert dat ook een nieuw concert van Roger Waters op? ![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar weigert pertinent veelal asielaanvragen en heeft er 6 dagen geleden nog 500 weggestuurd. Deze crisis moet ons bij elkaar brengen, en als een Europees front aldaar kampen bouwen. Wij en onze voorouderen hebben ontelbaar geld aan defensie besteed, maar men kijkt er apatisch op en gaat doelgericht te werk waar de staat beter van wordt. Nooit de mens zelf. Ga waar de boten vertrekken, voer een massa leger offensief uit en zet aldaar een vluchtelingen kamp. Not easy. Wel nothing great ever came easy! En we hebben een leger voor iets, waarom staat de EU er op te kijken? Was Frankrijk niet degene die verantwoordelijk is voor Libie? De banken zitten safe, maar komt langs de andere kant maar allemaal Europa binnen? Goe bezig! Andere leiders, een republiek Europa, NU! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa ontvangt 76.300 asielzoekers per jaar.
13 nieuwe asielzoekers per 10.000 inwoners En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan ... Probleem aanpakken aan de bron punt ‘Europa moet in handen blijven van de Europeanen’ De Hongaren blijken op dat punt ietsje verstandiger te zijn dan de rest van Europa of zie ik dat weer totaal verkeerd ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2015 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Een mens (blank, zwart, geel, rood) met een pak geld in de hand is nog altijd iets anders dan een parasiet met een uitgestoken hand.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Moest iedereen nu gewoon eens lekker in z'n eigen land blijven, veel problemen zouden opgelost zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ieder land is verantwoordelijk voor zijn bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Net daarom zouden de Hongaren moeten begrijpen waarom gevluchte Syriërs de bloeddorstige diktaturen van Assad en Islamitische Staat ontvluchten.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is moeilijk te benoemen aangezien ze nooit op de voorgrond treden. Ze worden niet vernoemd op tv of in de krant. Tijdens de zogenaamd "Russische" of "Franse" revolutie waren heel wat volkscommissarissen joden. Ik zie niet in waarom het tijdens de multiculturele revolutie die we nu meemaken anders zou zijn.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- al die café's waar alcohol wordt geschonken , zonder dat je ze mag platbranden - raamprostitutie zonder dat je die vrouwen publiek mag stenigen -homo's die hand in hand lopen zonder dat je ze van een toren mag werpen -vrouwen in minirok die je moet laten voorbijgaan zonder dat je ze "hoer" mag noemen -Geen tsjop-tsjop plein met regelmatige voorstellingen van onthoofdingen , handafhakkingen enz... -vrouwen die hier gelijk zijn voor de wet, je mag ze zelfs niet ongespraft wat kletsen geven enz.... De potentiële ergernissen zijn eindeloos ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |