![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ik zou een ander getal achter Vlaanderen zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Knol:
Toffe Knol voor jou, yggdrasil! ydde: yggdrasil? Gij kunt nogal een boomekke opzetten knol, gij wordt op mij toch ook niet verlieft zeker?
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kotsmos:
ik zou een ander getal achter Vlaanderen zetten. ydde: Ik ook maar ik mag niet van mijn vrouw!
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ali, aanpassen aan wie? Werp eerst Uw Marocaans paspoort weg..... En dan kunnen we zeggen dat U Belg zijt. De meeste van Uw genoten behouden de Belgische nationalireit tot hun 25ste lentetes; (om geen twee jaar dienst te moeten doen in hun geliefkoost vaderland). Daarna vragen ze direkt de Marocaanse -turkse enz. nationaliteit aan. Kwestie van toch nog ergens bij te horen. De meeste hier geboren Tureken en Marocanen zijn zelfs te laf om hun dierbaar vaderland te gaan verdedigen. Maar wanneer de voetbalgasten gewonnen hebben,.... vlug de halve maan door de autoruit, en toeteren maar. Als blijk van hun gehechtheid aan hun Belgisch vaderland??? Profiteurs, verkloten de zaak voor de ernstige imigrant.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en mijn eigen vaderland verdedigen ...voor wa? wat heeft mijn land gedaan voor mij...ik heb helemaal geen land. Belg hoef ik niet te willen zijn. ik sta al geregistreerd als marokaan. en ik zal altijd een marokaan blijven.
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zit je hier dan te lullen, ga naar uw land berber. en maak daar van uwen tak.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
- ofwel ben je Belg, ofwel Marokkaan: - ofwel vind je nationaliteiten zever ofwel niet maar nu eens het een, dan weer het ander, dat kan dus niet, hé. Tussen ons, Ali, dat van die dienstplicht in Marokko, dat is natuurlijk 100% waar. Maar wat Belgen indertijd al niet verzonnen om zelf geen dienstplicht te moeten doen, dat grenst ook aan het ongelooflijke! Hoe komt het, denk je, dat er hier zoveel mensen als schizofreen geboekt staan in verhouding met het buitenland. Ik zal het je vertellen: dat komt door het Klein Kasteeltje. Nee, ik het het over de tijd dat daar nog geen politieke vluchtelingen zaten!
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Da's toch simpel, wat je ook kiest, België is democratisch, zo democratisch dat je keuze geen enkel verschil uitmaakt. Werk en betaal belastingen, liefst zoveel mogelijk, meer wordt er van je niet verwacht.
Je kan natuurlijk ook in zaken gaan of in de politiek. In het eerste geval kan je rijk worden door geen belastingen te betalen en hard te werken, in het tweede geval hoef je zelfs niet te werken, je moet enkel veel kunnen beloven, je mag niet op je mondje gevallen zijn en wat je zegt moet interessant lijken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u ook niet een student geschiedenis bent...
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() __________________________________________________ __ Beter 10 Marokkanen in Marokko dan één in België. www.vlaamsblok.be www.liberaalappel.org ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Darwin, Darwin denk aub een beetje aan de heer Leman.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ... aan welke gedachte moet ik mij aanpassen?
Darwin: Aan de gedachte van de terugkeer naar Marokko. ![]() ![]() ydde: Ik begrijp niet waarom gij moet lachen met zo een prachtidee!!! ![]()
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Na telling wordt vergeleken welke religie het grootste is. Vervolgens worden alle gelovigen van de andere religies bekeerd. De ongelovigen bezoeken geen gebedshuis en worden dus vrijgesteld van bekering. Iedereen tevreden! "Koeien in de regen, heus verlegen" of zoiets.
![]() |