![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen wonder dat u niet antwoord op de vraag wat uw favoriete muziek is. Daar zit natuurlijk geen Vlaamse artiest tussen. U wil gewoon eerst Tura tot hét voorbeeld van Vlaamse muziek promoten om er dan eens goed mee te kunnen lachen onder uw Franstalige vrienden. Uw ontwijkende antwoorden bevestigen deze thesis. Mentale taalfascistische masturbatie om het geweten te sussen mijns inziens. Daarom dat u ook graag eerder simplistische muziek als het voorbeeld van Vlaamse muziek wil zien. Ondertussen komen uw eigen favorieten waarschijnlijk uit het veel grotere Franse cultuurgebied terwijl u het hier bewust niet over Nederlandstalige maar slechts over 'Vlaamse' muziek heeft.
Een cursus statistiek zou u wat meer met de voeten op de grond kunnen plaatsen. Men moet natuurlijk wel eerst weten te slagen. Ga elders met de mensen pogen lachen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 augustus 2015 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was net naar "Eenzaam zonder jou" aan het luisteren toen ik dit draadje zag. Wat een nostalgie wekt dat op. Misschien is het moeilijker te appreciëren voor de jongeren, maar tegenwoordig gaan ze naar concerten en staan wat met hun handen in de lucht te zwieren. Vroeger werden deze liedjes in de dancings gespeeld of op bals en er werd op gedanst. De hele sfeer was toen anders, gewoon fantastisch!
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.google.be/#q=erik+en+sanne+will+tura
"Aan mijn darling" van Tura gezongen in duet door Erik en Sanne heb ik altijd erg mooi gevonden.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U probeert het te hebben over 'Vlaamse' kleinkunst terwijl kleinkunst een Nederlandstalig fenomeen is. In het zelfde superieure bedje ziek misschien? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 augustus 2015 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() * never mind
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 3 augustus 2015 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Toch niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om de achterliggende bedoelingen van de draadopener als hij het heeft over de dubieuze titel "de Koning van het Vlaamse lied". Dat wil niet zeggen dat Tura geen te waarderen 'populaire' liedjes gemaakt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vergissing kan ik begrijpen.
Citaat:
Op de argumentatie zie ik niemand ingaan. Wel de aandacht op andere zaken pogen af te leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft Tura en muziek nu met meerder of minderwaardig te maken? Als ik nu zeg dat ik van de muziek van wie dan ook hou, denk je dan dat ik me een bal aantrek wat anderen, laat staan franstaligen daarvan denken? Trouwens als je eens goed met franstaligen wil lachen. De gemiddelde franstalige vindt dit geweldig ![]() https://www.youtube.com/watch?v=NTY3LevaQQ0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U denkt misschien dat Everytime een fan is van Will Tura? Ik betwijfel dat. En dan wordt de vraag naar het 'waarom' van deze draad wel van belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |