![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En men kan blijven doorbomen over dit onderwerp en alles nog duizend keren herhalen tot onze oren van onze kop vallen maar...er is maar één duidelijke vaststelling die overblijft: moslims horen hier niet thuis, samenleven met moslims is onmogelijk zonder dagelijkse problemen! Kijk in de andere landen hoe het er aan toe gaat!
Dit betekent niet dat die moslim-mensen hier onmogelijk kunnen leven maar wel al diegenen die per se "de godsdienstige moslim" moeten uithangen! Nu kun je hier het goorste krapuul uit hun rangen bij elkaar gooien, stelen, inbreken, moorden doe maar op...maar over zaken zoals dat onverdoofd slachten, daar gaan ze eens van zich laten horen! Hoe kun je terzelfdertijd goor krapuul zijn en "godsdienstig"? Hoe kun je in 2015 rondlopen en je gedragen alsof je nog in de 7de eeuw zit? Hoe kun je nu nog met de koran rondlopen en willen opvolgen zoals de nazi's destijds met hun Mein Kampf? En neen, "de bijbel" heeft geen enkele invloed meer op onze maatschappij. Wie zwaait daar nog meer rond om te beweren dat dit of dat moet? En de Joden komen niet elke dag de helft van onze kranten vullen met hun eigenaardigheden, de vergelijking gaat dus niet zomaar op! We hebben geen last van hen terwijl de moslims onze maatschappij aan het verpesten zijn! Laatst gewijzigd door andev : 7 augustus 2015 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Laat dat nu inderdaad het probleem zijn. De makakkenlobby heeft al geprobeerd Kerstmis te verbieden, Zwarte Piet, het kruis op de mijter van Sinterklaas, en zal straks hetzelfde problemen met gemengde scholen, niet-halalvoedsel en de scheiding tussen kerk en staat. Kieper dat zooitje de zee in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() De goede oude tijd, toen waren we nog niet verziekt door het christendom. Ondertussen slinken de aanhangers van Jezus het super mietje (eeuwige rukker, communist, ander wang, pacifist,.. ) en groeien de aanhangers van Mohammed de super eikel (kindje neuken, vrouwen verkrachten, mensen kopjes afhakken, vrouwen stenigen, mensen beroven, ...). Van de regen in de drop.
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dene 25 december "festiviteit" kan voor MIJ de pot op , maar ....
Ik gebruik Wikipedia hier als bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Spar https://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstboom https://nl.wikipedia.org/wiki/Den_(geslacht)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet wel zeggen of bekennen: Er zijn dingen die niet door de beugel kunnen , en deze .... dienen verbetert / aangepast te worden , maar wie bepaalt wat & hoe ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verleden jaar al zei minister Weyts dat hij de wet ging toepassen. Wat gaat men trouwens doen met burgemeesters die de wet overtreden? Laatst gewijzigd door daiwa : 8 augustus 2015 om 01:06. |
||
![]() |
![]() |