![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Scheren is onaangenaam?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedele Liekens is een lompe kut die echt absoluut mijn ding niet is. Dat mens denkt echt dat ze sex heeft uitgevonden(ze spreekt ook lomp). Ik scheer me trouwens integraal so what. Ik vind het proper. Een beetje haar bij een vrouw kan me trouwens soms opwinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over één ding is ze duidelijk vooral tegenover haar dochters....het belangrijkste bij je partner is zijn geldbeugel de rest moet je er maar bijnemen ![]() Voer voor de massa. Verder hou ik heel veel van vrouwen met een lekker zacht tapijtje.....niks zo comfortabel als een voltapijtje...lekker opwindend.....en een vrouw of een man moet volwassen zijn en er niet als een kindje willen uitzien. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 augustus 2015 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dom en betweterig dus ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tory Lane
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet mis ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Het ganse zegt ons nog altijd niet welke vagina's Verhofstadt in de Wetstraat heeft gebruikt... Heeft hij de rode Freya op de neo-liberale wijze ontmaagd of was het Johan of dan toch "emeritus" Steve ??
Wel weten wij dat hij alle journalisten mee op reis naam en verder de taart goed kon delen. Het ganse terwijl dat hij binnen hun EU altijd maar verder kritiek heeft op de werking van de commissie. en toch blijft hioj als "charlatan" van Tobback -eerlijk of charlatans in hun EU meerderheid zitten. Van rotte appels geproken... Laatst gewijzigd door kanselier : 11 augustus 2015 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Pieter 'de kopper' Loridon, de man met het grootste ego en de kleinste hersenen van Aantwaarpeng (en ook ver daarbuiten).
'Loridon in de cel na kopstoot aan Zoe Van Gastel' http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...n-Gastel.dhtml Groezelige Liekens valt duidelijk op abusief tuig. Haar advies is minder waard dan een emmer met een gat in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Als ik de award "de slet van Vlaanderen" moet uitdelen, is het toch Wendy Van Wanten die wint.
Ik neem aan dat ze niet op Laurent is gevallen voor zijn intelligentie en zijn atletisch lichaam
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat niet alleen Stijve Stunt een "fan" was van La Liekens. Ze heeft er ook bij De Morgen.
En zo wordt alweer bewezen dat het niet "kennis en macht" is, maar "kenisSEN en macht". Ons kent ons. Dat geldt nog meer in de media als in de politiek. De ene kan niet zonder de andere.