![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is iets meer dan 20 jaar geleden dat ik nog gestemd heb.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Wat verwachten ze nu eigenlijk? Moet ik echt vrolijk worden van in bijvoorbeeld Kuregem rond te lopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: Australië: In 1,5 jaar nul illegale bootvluchtelingen
Ze worden allemaal terug gestuurd naar zee (land van herkomst of buurlanden), zoals het hoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat moeten ze dan wel doen volgens jou? De koran en de moslims verketteren? Wat jij hier aanbrengt heeft niks met deze discussiente maken trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er wordt helemaal niets teruggestuurd. Ja, als je blank, mannelijk en heteroseksueel bent. Dan wel. Of je zou een diploma kernfysicus of chirurg op zak moeten hebben.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 9 augustus 2015 om 05:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran staat wel degelijk bol van de oproepen tot haat en geweld. Als Dewinter stelt dat de aarde bolvormig is , gaat Jambon dat dan ook ontkennen of wat ? ![]() Buiten er voor zorgen dat we nu zowat de duurste rekeningen voor stroom zullen hebben, wat kindergeld pikken en de 2-de pensioenpijler nog eens wat afromen, zie ik de N-VA niet veel doen. Het is een teleurstelling. Een zware teleurstelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tsk, tsk... Ik dacht dat je niet religieus was?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge ziet, ook ik kan zeveren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van de draad is: Belgen erg negatief tegenover migratie.
Ik denk dat een preciezere formulering zou zijn: Belgen erg negatief tegenover het belgisch beleid inzake migratie. Volgens mij is de immigratie te snel-massaal en te weinig veeleisend gebeurd. De sossen en groensels hebben het racistisch discours van het Blok handig in hun voordeel aangewend; tsjeven en blauwsels zijn uit politieke overwegingen mee in het concept cordon gestapt, zodat ze blindelings de verkeerde weg insloegen en systematisch verkeerde beslissingen namen (vb. snel-belg-wet). De patstelling blijft lang aanhouden. Blokkertjes zitten maar te neuten dat elke moslim een kilo tnt in de keukenschuif verborgen houdt; de linkse kerk blijft maar donderen met verwijten van racisme. Zoals vaker, wordt de gulden middenweg niet gezien, laat staan gekozen, en hoort men het gezond verstand niet door het gebral van de extremen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon is ook maar gewoon een poenpakker Schoof, zoals de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=19
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn eitjes in het NVA-mandje heeft gelegd komt zwaar bedrogen uit.
Hadden we het niet voorspeld? ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 9 augustus 2015 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In ieder geval zal de politieke klasse de cijfers interpreteren als volgt: we moeten de autochtoonse bevolking dringend veel beter opvoeden. M.a.w. nog veel meer multicul en sossen VRT propaganda door ons strot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar pas op , dat komt allemaal omdat we ineens zo spectaculair veel langer leven en niet omwille van het feit dat we tegen dan weerom 3OO.OOO asielzoekers extra moeten huisvesten en eten geven. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 9 augustus 2015 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Weet ook dat een autochtoon iedereen is die hier geboren is, ongeacht zijn geloof of huidskleur! (moest je toevallig aan een dikke meneer met een snor denken die ergens in een café een jupiler is aan 't drinken terwijl hij naar de match tussen Standard en nog een ploeg aan 't kijken is) ![]() Alle gekheid op een stokje; ik heb persoonlijk niks tegen migranten die perfect geïntegreerd zijn en werken (het grootste deel, in tegenstelling tot wat de mediapropagandamachine beweert). Sterker zelfs: Zij hebben zelf iets tegen migranten die niet willen integreren want zo krijgen zij mee een slechte naam! Ik heb wel iets tegen mensen die van een ander land afkomstig zijn en dan HIER komen zeggen hoe onze cultuur FOUT en STOM is en we beter hun cultuur een beetje zouden overnemen terwijl zij al 10 jaar dop trekken! Daar kan ik wel wat van gaan schuimbekken af en toe. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Weet ook dat een autochtoon iedereen is die hier geboren is, ongeacht zijn geloof of huidskleur! (moest je toevallig aan een dikke meneer met een snor denken die ergens in een café een jupiler is aan 't drinken terwijl hij naar de match tussen Standard en nog een ploeg aan 't kijken is) ![]() Alle gekheid op een stokje; ik heb persoonlijk niks tegen migranten die perfect geïntegreerd zijn en werken (het grootste deel, in tegenstelling tot wat de mediapropagandamachine beweert). Sterker zelfs: Zij hebben zelf iets tegen migranten die niet willen integreren want zo krijgen zij mee een slechte naam! Ik heb wel iets tegen mensen die van een ander land afkomstig zijn en dan HIER komen zeggen hoe onze cultuur FOUT en STOM is en we beter hun cultuur een beetje zouden overnemen terwijl zij al 10 jaar dop trekken! Daar kan ik wel wat van gaan schuimbekken af en toe. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensensmokkelaars brengen nu nauwelijks meer mensen naar Australië, simpelweg omdat ze weten dat ze weer terug zullen moeten. Europa daarentegen... |
|
![]() |
![]() |