![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is niet het enige forum waarop je actief bent hé? ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Neen ....ik voel nikske Griezel....hij blijft slap ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Zo was jij vroeger ook de eerste van de klas zeker hé. ![]() Citaat:
Ik denk dat we klaar zijn om ineens een hele sprong boven Pontifex te maken.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 14 augustus 2015 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent Superstaaf, hamac is enkel een dubbelnick van Superstaaf, dit is overduidelijk. En hamac gedraagt zich eerder als een jong meisje. En een domme trien dan ook nog. ![]() Dus is het normaal dat ik begin vragen te stellen. Wie is de échte Superstaaf/hamac ? Een man, vrouw, jongen of meisje ? De leeftijd is wel belangrijk, want onder zekere leeftijd is het verboden u hier in te schrijven... Dus, nogmaals ? Wat is uw geslacht, en hoe oud ben je ? En nu niet meer liegen hé ! wij gaan uw ouders verwittigen hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Je bent goed bezig, hangmat...
![]() Laatst gewijzigd door griezel : 14 augustus 2015 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Spijtig genoeg verdenk ik zekeren hier helemaal anders te reageren als jij. Het moet daar een boeltje zijn rond hun computer...Een specifiek geurtje... Er zijn er mischien zelfs die hun hangmat naast hun computer opgehangen hebben om meer op hun gemak te zijn om hun ding te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Beledigen is kunst !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() - Ofwel ben jij een volwassen man -Ofwel ben jij een volwassen vrouw -ofwel een volwassene met de mentale leeftijd van een kleuter -Ofwel ben jij een klein kind dat hier niets verloren is. Het zou echter ook kunnen dat je een volwassen transsexueel bent, of iemand met een psychose, en die meerder persoonlijkheden heeft...Zou inderdaad best kunnen, of een giftige mix van dit alles...Wie zal het weten, het is me een warboel... ![]() In ieder geval : dat is uw probleem niet het mijne. En vermits ik hier reeds van het reglement kunnen genieten heb ( strafpunten gekregen door toedoen van andere forummers ) is er geen reden dat ook jij daar niet van geniet. ![]() Dus vettige verdachtmakingen, en bedreigingen worden gerapporteerd. ![]() Ge ziet, ik heb de wijze lessen van Superstaaf goed geleerd, ik weet de rode driehoek ook staan. ![]() Ik ben alleen niet zo hypocriet om dit te ontkennen. ![]() Allee, Superstaaf/hangmat denk er eens over na, voor verder uw gal uit te kotsen op dit forum... ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 14 augustus 2015 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of wie weet, mischien rekent ze mij ook wel bij de " genieën ", omdat ik afdaal tot in de rioleringen van de geest waar jij en je gelijken gewoonlijk vertoeven. En dat , zoals iedereen weet, als je gaat zwemmen in een beerput, je dan zelf ook begint te stinken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gelul. Haha.
K denk dat we met een nieuwe demper zitten in k &k
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schoolvoorbeeld van een belediging aan mijn adres zonder scheldwoorden te gebruiken
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 14 augustus 2015 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Alleen Paulus, Staaf, Hamac en ik kennen het paswoord van het demper account. Demper bestaat dus niet, dat account dient alleen om halve zolen wat in verwarring te brengen. Zijt ge mee? Tekeningske? . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Begin ik het te leren meester ? Krijg ik u nu een goed punt van u ? ( zeg ja ouwe, of anders steek ik uw auto in brand ! )
Laatst gewijzigd door griezel : 14 augustus 2015 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks ligt ge d'r weer uit griezel, ge weet niet in wat voor rodedriehoeklikkende wespennest ge u steekt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |