Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2015, 00:30   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het weerlegt dat mijn betoog consequent is en altijd was. Ik heb dat op 20min geschreven en heb dat inderdaad een paar uur te vroeg gepost.
Wartaal. Slechts zo kan ik het omschrijven. Er valt geen knoop aan vast te knopen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2015, 01:41   #22
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wartaal. Slechts zo kan ik het omschrijven. Er valt geen knoop aan vast te knopen.
Dan heb je geen oprechte poging gedaan van a tot z te lezen. Zo erg is het nu ook weer niet he .
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2015, 09:52   #23
Peche
Banneling

Standaard

Jan de knoop zijn die vluchtelingen waaronder veel Syriërs. Die volgens Alice nooit zouden migreren. Maar terwijl eigen volk geschorst en dakloos werd vloog Men al wel 300 GEZINNEN over. Schonken ZE papieren onderdak en uitkering. Terwijl het grootste deel van onze democratie dat niet wou. Veelal Europese politici wilden aan humanitaire oorlogsmissies doen, zoals helpen in Kobani. Maar we vertrokken naar Irak en vangen al wat buiten Irak vlucht van IS op.
De knoop is dat deze Madness dient te stoppen en zij verantwoordelijk BESTRAFT.

Gaan wij onze politiek echt alles kapot laten maken in de wereld? Of gaan we die bug fixen?

Laatst gewijzigd door Peche : 17 augustus 2015 om 09:57.
Oud 18 augustus 2015, 08:30   #24
Peche
Banneling

Standaard

En dat is het probleem he. De Vlaming laat onrecht koud dus zal een ander het doen. En kunde klagen dat de wereld ulder inhaalt en niets concurrentie is.
Want ge ging er al als je loser bij zitten voor het begon.
Losers!!!!!! Gewoon bang van politici en andersgekleurde .
Pussies, watjes, seuten, nerds, ....

Laatst gewijzigd door Peche : 18 augustus 2015 om 08:31.
Oud 18 augustus 2015, 08:57   #25
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Geloof maar niet dat al die vluchtelingen zo arme sukkels zijn. Hoe geraken ze bijvoorbeeld in Hongarije of Duitsland of België? Toch niet op een vliegend tapijt hé?
Ik treedt het standpunt bij van Alice dat het voor een groot deel economische vluchtelingen zijn.
Een vluchteling die ze in het nieuws interviewden was radioloog van beroep. Diens partner zag er ook geen arme drommel uit. Netjes gekleed, mooi zonnebrilletje op haar snoetje. Mocht je gezegd hebben dat het een toerist was, zou je het meteen geloofd hebben.
Citaat:
Trouwens, als we hen hier in België zomaar ongebreideld binnen laten, wie gaat dat bekostigen? Kan iemand me daar eens een deftig antwoord op geven?
Ewel ja ,heb ik ook al eens gemeld wie gaat dat betalen? en blijven bekostigen ... hele families eeuwen lang aan de uitkeringen , dit wist ik al bij de laatste verkiezingen ,ze gaan nooit vooruitgang boeken in ons land en ook niet in EU , omdat ze gewoon te laks zijn en vals in hun beloftes en altijd teren op de werkende bevolking die ze verder gaan uitbuiten tot de laatste euro gaat op gesoupeerd zijn...tot we vermoeid en berooid achter gaan blijven, wie kan het een zak schelen gelijk welk een kleur hun partij heeft.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 augustus 2015 om 08:58.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be