![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
(doe maar een gokje, zoals gewoonlijk)
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 18 augustus 2015 om 03:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft voor mij een holdup van formaat, en een bewijs dat je mensen de grootste zotternijen kunt doen slikken. Laatst gewijzigd door dalibor : 18 augustus 2015 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Japan koopt alleen Japan zelf nog de eigen obligaties die het zelf uitgeeft. Niemand anders moet nog Japans papier hebben. Als ieder land op de planeet het rond krijgt om dit klaar te spelen, wie kan dan nog zeggen waar de finaliteit hiervan ligt?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te weten of deze post correct is dien je heel wat data na te trekken. Vooreerst: welke is de spaarquota in Japan en en wat doen de Japanners met hun spaarcentjes? Kopen ze bijvoorbeeld overheidsobligaties? Hoe werkt hun financiëel systeem?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.tradingeconomics.com/japan/personal-savings |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste de cijfers van de wereldbank, in dalende volgorde gerangschikt. http://data.worldbank.org/indicator/...last&sort=desc Ten tweede de cijfers van de CIA, eveneens in dalende volgorde gerangschikt. https://www.cia.gov/library/publicat.../2260rank.html
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen heb ik het niet over de cijfers waarmee u afkomt. De laatste reeks bijvoorbeeld betreft de totaliteit van de spaarevolutie in een land, m.a.w. niet alleen de spaartegoeden van de gezinnen. Juist over die laatste had ik het. En dan staat Japan aan de top.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Die economische terreur van de regering-Michel maakt de Belgische arbeidersklasse enkel maar militanter. In oktober zal er weer een massamanifestatie plaats vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof er niets van. Er is gemor maar weinig echt ontevredenheid bij de gewone mensen. Enkel wat geprivilegieerden die wat klagen, maar dat mag.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel er inderdaad enkele maatregelen nadelig zijn voor de gezinnen, voel ik mij op geen enkele wijze verbonden of solidair met die potverdeerders uit de culturele sector.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast de nodige geweldenaars natuurlijk. Van die zotten die zich laten opjutten en dan daarna de bonen moeten fretten. Nu, let op, je gaat verschieten: ik denk er ook naar toe te gaan. Met mijn heksie perfeksie. Ik ga rondgaan met een collectebusje om euro's in te zamelen (geen munten, briefjes !) voor Griekenland, en mijn wederhelft met een collectebusje voor de nieuwe immigranten. Benieuwd hoeveel solidariteit we gaan bekomen, als het uit eigen zak moet komen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Voor Vlaanderen begon die toen bleek dat Muyters 20 miljard Euro schulden verstopt had bij intercommunales, pps-constructies, vooruitgeschoven onbetaalde fakturen, ...
|
![]() |
![]() |