![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klinkt misschien bizar, maar ik eet enkel schattige dieren, als je begrijpt wat ik bedoel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het lijkt wel een doos meelwormen ... Smerig, echt, gedegenereerd. Zijn wij dan echt zulke ondankbare, rotverveelde randdebielen dat we echt alles in onze mond zouden steken als het maar nieuw is en in de winkelrekken ligt?
Wat is het volgende? In zebramelk gesauteerde wasbeeranus op een bedje van Baobabschors? Dat ze die dingen vreten bij de Papoea's - waar varkens meer waard zijn dan vrouwen - om proteïnen binnen te krijgen, dat kan ik gerust begrijpen. A man's gotta do what a man's gotta do ... Dat die rijstkakkers kwallen en schorpioenen naar binnen werken omdat ze met 1,4 miljard zijn en leven in een kaalgevreten woestenij: begrijpelijk! Tast toch toe! Hier in Europa - waar ze het varkensvlees in je oren zouden duwen om het kwijt te raken -van die fucking wormen degusteren ... da's een grove belediging aan het adres van elke uitgemergelde bosneger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ja, het zijn inderdaad echt wormen: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat als men wil dat we insecten en dergelijke beginnen eten dat we dat doen zoals met de aardappel. Eerst als luxevoedsel voor de rijken. Anders lijkt het toch maar alsof men ons met rommel wil opzadelen. Of is het al oorlog misschien? Een "geen insecten" label bij de frituur op de hoek begint ook handig te lijken, zodat ik niet met argwaan in mijn frikandel hoef te bijten. En ik zou in de toekomst toch ook nog kunnen mogen klagen over een worm in mijn eten eigenlijk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 augustus 2015 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Gedroogde meelwormen proeven initieel gewoon naar één of ander koekje. Terwijl je er op knabbelt proef je eigenlijk niet zo veel, vergelijkbaar met hosties ofzo. Het is, zoals ik zei, de nasmaak die niet te pruimen valt.
Sprinkhaankroketten hebben dan weer een iets sterkere smaak die initieel best oké is. Maar weeral gooit de nasmaak roet in het eten. En vergeet het maar dat je dat doet weggaan door iets anders te eten, want in de uren die erop volgen smaakt echt alles naar sprinkhaankroket, zelfs uw frieten en andere snacks die ge er eventueel bij eet. En dan gaat ge wanhopig op zoek naar iets om het weg te spoelen. Water, fruitsap, frisdrank, bier, ... het helpt allemaal niet. Laatst gewijzigd door Troubadour : 18 augustus 2015 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ay, papi, qué no toquen a mis frikandelles! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Logisch, die dingen zijn dan ook dood. Zitten al lang geen vloeistoffen meer te produceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet vliegen ze binnenkort misschien wel gebakken spinnetjes over van Cambodia ... XD!
![]() ![]() ![]() ![]() Fried tarantula's Cambodia: https://www.youtube.com/watch?v=GZkhpRfqsI0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze maar 5 procent sprinkhaan in mijn kroket draaien wil ik het ook weten. Zo'n kroket zouden ze dan wel eens een veel onschuldigere naam durven geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop doet leven. Desnoods op wormenmeel van de meelworm.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 augustus 2015 om 01:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nochtans alternatieven genoeg, ik heb destijds zeer lekker gedineerd in Cambodia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Wtf 12 euro voor sprinkhanen?
Geef mij dan maar een zeevruchtje. Beik .... Goed voor een onwetende gast, maar zelf zal ik het nooit eten, noch proeven. |
![]() |
![]() |