![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoffelijker dan autochtonen 😂 vandaar dat de gevangenissen overbevolkt worden door 'nieuwe' Belgen zeker en er 'femme de la rue' filmkes gedraaid worden. Laat me niet lachen, je verzint hier dingen ter plekke omdat je ons land haat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 augustus 2015 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeker nooit op de metro of bus of tram gezeten in Brussel?? Meestal nemen die luizakken twee plaatsen in: één voor hun luie kont en één voor hun voeten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een makkelijke prooi voor kolonisten en veroveraars. Die ruiken dit soort zwakte, en dus komen ze naar hier. De moderniteit ligt aan de basis van het morele verval van het westen. De moderniteit dient hier vooral begrepen te worden als moreel/ethisch concept: Het ethisch-moreel kader dat ontstond na de Franse Revolutie en de verlichting en helemaal ontspoorde tijdens de tweede helft van de 20ste eeuw. Laatst gewijzigd door Thuleander : 21 augustus 2015 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() ...
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze ruiken eerder 't alles gratis & geld uitdelen voor de rest van hun miserabel bestaan, dat is wat aantrekt. De zwakheid v.d. gastheer is daarbij mooi meegenomen: ook de schuld van politici.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een getrol alweer.
Allochtonen hebben gewoon geen geld voor een rusthuis. Kost makkelijk 1300 euro per maand hoor. En hun kinderen hebben het geld ook niet. Een als je nu beweert dat ze het wel hebben, dan is zuiver gierigheid. Dan hebben ze te weinig respect voor hun ouderen om er geld aan uit te geven. In plaats daarvan martelen ze die mensen door ze in veel te kleine huizen tussen de jengelende kinderen te laten leven
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 21 augustus 2015 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom niet meer bij! 😄
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OCMW toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Het was dan ook een goei!
Dat is geen mening meer, da's een waanvoorstelling.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als de oudjes hier vers geimporteerd werden nadat ze op pensioen waren. In dat geval staan de kinderen ook borg (gedurende de eerste twee jaar!!!) en moeten ze dus dokken.
Citaat:
Dit probleem deed zich een aantal jaren geleden voor in het Antwerpse waarbij ma en pa uit Marokko werden geimporteerd en hier liefst in een verzorgingstehuis werden gedropt. Zelfs toenmalig voorzitster van het OCMW Mie Vogels vond dat dit niet kon.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2015 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opzettelijk foute/misleidende informatie verspreiden, ook wel 'liegen' genoemd, maar met welk doel?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De kracht van verstikkende collectivistische culturen is dat ze anno 2015 nog altijd belachelijk economisch ongeëmancipeerd zijn en dat te veel vrouwen thuisblijven om voor een resem kinderen zonder toekomst te zorgen. In de landen van oorsprong staat men op dat vlak veel verder dan de gemeenschappen hier: Bangladesh heeft bijvoorbeeld een TFR van 2,2 kinderen per vrouw. Hier zit men bij islamitische gemeenschappen vaak nog met een TFR tussen de 2,5 en 4, al blijft dat cijfer zakken omwille van de demografische transitie die niet te stoppen valt. (De economische realiteit vraagt van lage en middeninkomens kleinere gezinnen, anders kunnen ze toch niet concurreren met de rest) Bovendien zijn bejaardentehuizen een zegen voor de werkgelegenheid. Vroeger was het beter? Ik denk van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, liegen doen die sowieso. Ze liegen tegen ons omdat wij als ongelovige honden geen recht hebben op de waarheid. Alsof hun waarheid ons interesseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog steeds wordt binnenstebuiten gekeerd om aan hun wensen/eisen tegemoet te komen. Voor onze ouderen zijn geen centen meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap dat wel als ze je net gehandicapt verklaard hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eigen situatie: vader is gestorven, enkele jaren geleden al. Mijn moeder bleef achter in een veel te groot huis om alleen te onderhouden. Ook veel te grote tuin die mijn vader steeds heel netjes onderhield. Man en ikzelf deden onze uiterste best om NA ons werk, na de zorg voor onze kinderen zoveel mogelijk onze moeder te helpen met schoonmaken, grasmaaien ed. Op een bepaald moment begon moeder te sukkelen, kon ze bijna de trap niet meer op en zag ze zelf in dat ze daar niet meer kon blijven wonen. We hebben toen een aanvraag gedaan voor een seniorenflatje voor haar. Tot onze verbazing kon ze daar heel gauw terecht. Inmiddels woont ze er nu 4 jaar. In haar kleine maar fijne flatje, op slechts 50m van het rusthuis. Alles is goed geregeld: ze is volledig zelfstandig, ze mag gaan en staan waar ze wilt. Ze kan kiezen: zelf een maaltijd bereiden of gaan eten in het rusthuis, zelf haar wasje gaan draaien of niet (de laatste 2j neem ik haar was en strijk voor mijn rekening met alle liefde). Ze is verbonden via een noodoproepsysteem, 24u/24 met het rusthuis. Dat is een hele geruststelling voor ons. Verder mag ze naar hartelust deelnemen aan de dagelijkse activiteiten die het rusthuis aanbiedt indien ze dit wenst. Ze neemt ook regelmatig deel aan uitstappen die georganiseerd worden. MOEST ik het kunnen zou ik moeder bij mij in huis nemen, maar aangezien ik in een Bel-étage woon is dat geen optie met de vele trappen hier. Iedereen mag denken wat hij/zij wilt, maar ik vind echt niet dat ik mijn moeder "gedropt" heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() En dat heb je ook niet NieuwNoors!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Een serviceflat met aangrenzend het rusthuis, dus 100% vrijheid zolang men in de flat verblijft, en wanneer het niet meer gaat naar het rusthuis met een minimum aan verhuisperikelen. De ideale formule. Ouders of schoonouders in huis nemen kan m.i. alleen indien men minstens een -zij het kleine - aparte leefruimte + slaapkamer op overschot heeft, zo heeft ieder op tijd en stond een minimum aan privacy. |
|
![]() |
![]() |