![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() [quote=Mitgard]om de armoede in het westen tegen te gaan is er een combinatie van volgende factoren aan te raden:
1) eugenetica ????????????? wet van de sterkste ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() [quote=Bloxbuster]
Citaat:
iedereen gelijk, iedereen sterk. resultaat: bijna geen kosten voor ziekenzorg meer, dan kunnen de leeflonen omhoog, gratis openbaar vervoer etc... Laatst gewijzigd door Mitgard : 17 oktober 2004 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
genetica, dat alles onbetaalbaar zal worden (- in duitsland slaagde men er onlangs in om blinden terug te laten zien met microchips en het zal daarbij niet eindigen !) maar zie ook de goedkeuring van de FDA die enorme gevolgen zal hebben, zo een kleine planeet , zoveel mensen, levensverlenging, manipuleren van de biologische klok,... enig ideen welke de gevolgen gaan zijn de volgende eeuw.... totale zelfvernietiging... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 17 oktober 2004 om 19:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Armoede verbieden en alles is opgelost!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK laat me nooit denigrerend uit over langdurig werklozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() steve stunt zat ook geen gratis soep uit te delen hé !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() In een echte "volkseconomie" zou armoede onmogelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Verklaar u nader ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
eerder heb ik 10 gehoord, is men de opgeblazen mug weer aan het "deflaten"?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die moeten des zondags werken om de luie bloxbusters hunnen ocmw te betalen hé. Tja, iemand moet het doen hé....tssssss
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: ik neem steeds de volle verantwoordelijkheid voor mijn woorden. Dat betekent dat ik voor de 100% achter mijn eigen woorden zal staan, maar dat, indien ik mij zou vergissen, ik dat ook zal durven toegeven.
Voor een vrij en onafhankelijk Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Acid : 18 oktober 2004 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De diefstal-transfers van noord naar zuid bedragen in dit apenland inderdaad zo'n 10 miljard euro per jaar, verdeeld over verschillende sectoren en activiteiten van de overheid. In de sociale zekerheid bedraagt het naar verluid zo'n goeie 3 �* 4 miljard euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() laat maar eens gerust een scheet... kan darmkrampen besparen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |