![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je staat dus niet open voor mijn atoomtheorie, terwijl je meent zo progressief te zijn kom je met een oude koe uit de sloot tevoorschijn. Ik vraag je dus mijn atoomtheorie te lezen en daarop te reageren. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Maar in een oneindige reeks van steets hogere culturen kan ook een feedback systeem ontstaan. Jouw Atoom theorie bewijst inderdaad het bestaan van God, Maar voer mijn theorie van een feedback systeem daaraan toe, en je hebt een zelfbewuste God. Hartelijk dank voor deze goede theorie! Een vraagje nog, bedoel je dan dat in elke atoom/elemnair deeltje/Kwantum deeltje een voledig universum zit met ruimte-tijd en "ruimteschepen"? Zo ja, Dan heb je 100% gelijk want dit is exact wat bv De String-Field theorie van DR. Michio Kaku en de Kwantumtheorie van Planck voorspelt. Ik raad je aan om dit ook eens te delen op een wetenschapsforum, Daar is er meer deskundigheid. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vreemdeling
|
Lees de boeken, Hyperspace en Physics of the impossible
van DR. Michio Kaku en A brief History Of Time van Stephen William Hawking. En het zal wel duidelijk worden. (je kunt ze downloaden in pdf, gewoon in de zoekbalk van google de titel van het boek schrijven en daar pdf achterschrijven.) veel leesplezier! |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik snap echter niet hoe je dit kan rijmen met een god of scheppingsverhaal zoals die in het christendom wordt beschreven. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 23 augustus 2015 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Wat is een progressief Christen? Eentje die aan zijn ecologische voetafdruk denkt?
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
1. Wat moet een almachtige god "zijn zoon" sturen om ons "te verlossen". Diezelfde god die aanvankelijk met enkel "het woord" tot zijner beschikking een heel universum tot stand heeft gebracht, kan een paar eeuwen (voor sommigen althans, voor anderen zo'n 13,7 miljard jaar) later blijkbaar niet een simpel woordje van vergiffenis uitspreken, maar moet zijn toevlucht zoeken in een kompleet van de pot gerukt verhaal van bloedwraak waarbij hij zichzelf offert aan zichzelf om de mens te kunnen vergeven. 2. Almachtig is die god blijkbaar ook al niet, want hoe kan anders die satan ontstaan en blijven bestaan. Of is het een kwestie van niet willen, maar dan is die god alles behalve oneindig goed. 3. En ja, je kan dus blijkbaar je dagen slijten als de grootste klootzak die het aardoppervlak ooit heeft betreden, als je maar in je laatste ogenblikken tot Jeezeke en zijnen ouwe komt, komt alles in kannen en kruiken en is je plaatsje in het paradijs verzekerd. Hoera!
|
|
|
|
#34 |
|
Gouverneur
|
Die komen vaak bedrogen terug van de markt.
|
|
|
#35 |
|
Gouverneur
|
En niet veel later zagen ze in dat ze uiteindelijk toch beter af waren met offerblokken in hun kereken dan met wat dooie krengen op het altaar die ze maar moesten zien op te ruimen.
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We caution that the theory of hyperspace has not yet been experimentally confirmed and would, in fact, be exceedingly difficult to prove in the laboratory. We kunnen uw verwijzingen dus zonder probleem indelen bij Fantasy & Fiction
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
![]() Oh ja, en ook nog: ![]()
|
|
|
|
#38 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat feedbacksysteem van jou is daarin van zeer ondergeschikt belang. Dat heeft weinig met zelfbewustzijn te maken, want dat ligt in het denken. Citaat:
Dezelfde die wij aan het bouwen zijn, maar dan veel verder ontwikkeld gedurende 10^33 microjaar. Citaat:
Mijn atoomtheorie is uniek en ik ben dat nog nergens zo tegen gekomen. Of je zou het zeer oppervlakkig moeten bekijken. Citaat:
Niemand wil mijn atoomtheorie serieus nemen, ook de wetenschap niet, en na 41 jaar ben ik oud en moe en is alleen Politics.be nog over gebleven. Nu is alleen nog maar het wachten op een "progressieve christen". Het is toch niet te geloven dat ik die ook nog heb gevonden.... Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 augustus 2015 om 09:08. |
||||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of bij de islamieten nog gekker dat het ook in de Koran is te vinden. Neen, iedereen die meent mijn atoomtheorie te kunnen pikken zal zich daarin behoorlijk verslikken. |
|
|
|
|