![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij zou immers terug komen, of bedoel je hier je eigen fantasie? Citaat:
Citaat:
En er zijn nog veel meer Goden die dat ook hebben gedaan. Ik denk aan de God Osiris. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Harrie, je bent onverbeterlijk. Wat jij nodig hebt is het bijwonen van een exorcisme.
Zoals die lacherige psycholoog die tijdens zo'n exorcisme hals over kop naar een kerk rende en stond te eisen dat de priester hem de biecht afnam. Ik lees die atoomtheorie van jouw niet eens. Je gaat eens de keuze moeten maken. God of Satan. Hemel of Hel. 50% kans. Het is wel of niet. En we zitten niet op de paardenrenbaan. Het gaat om eeuwigheid.
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het leven is een eindeloze afwisseling van geluk en lijden, en het is een verkeerde gedachte te menen dat je een van beiden voor eeuwig zou kunnen kiezen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leeftijd , mmmm , ik zit ergens op tram 4 ![]() Ik ben lesbisch , want ik zie graag vrouwen ![]() mijne kop: http://rlv.zcache.com/cute_cookie_mo..._8byvr_324.jpg http://www.4thletter.net/wp-content/.../06/cookie.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leeftijd , mmmm , ik zit ergens op tram 4 ![]() Ik ben lesbisch , want ik zie graag vrouwen ![]() mijne kop: http://rlv.zcache.com/cute_cookie_mo..._8byvr_324.jpg http://www.4thletter.net/wp-content/.../06/cookie.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al is het me niet helemaal duidelijk wat dat betekenen moet. Zoiets als een klap in het gezicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die in zijn nachtmerrie overal lesbische vrouwen ziet en de kleine baby die zien ze niet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leeftijd , Tram 4 Ik ben slechtziende Man (net gecheckt) geloofsgeloof is niet aan mij besteed Single Kraak af & toe noten , ben muziKAAL (mu-ziek-kaal) ![]() Radio interesseert me niet meer !! TV , zo goed als niet meer !! Internet , is een goede uitvinding ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de Supe®staaf.
Ik vind jou een heel sympathiek forumpersonage. Je theorieën beschouw ik als een heel aparte, persoonlijke manier om de realiteit te proberen benaderen. Je tekeningen en schilderijen vind ik bijzonder: ze hebben iets van naïeve kunst Ik bewonder de wijze waarop je alle hoon en spot meestal van je af laat glijden als het water van een eend. Tot zover een stuk van mijn gedachten die onverbrekelijk deel uitmaken van wie ik ben.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta je al aan de rand van de dood of red je het nog net? Je leeftijd ontbreekt nog in het hele verhaal. Tram 4 gaat naar de hel, dit natuurlijk vooral omdat je een koekie-monster bent. Maar om de onschuld wille (als grote kindervriend) kan het zijn dat het paradijs voor je is weggelegd. Nu alleen nog de muziek: wèlke muziek ? Speel je zelf op het orgel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het juiste woord ontbreekt mij hier om het te benoemen. Het zijn meest realistische voorstellingen van mensen, met een element van fantasie erin. Citaat:
Citaat:
Of is deze persoon zo bescheiden dat hij het helemaal niet over zichzelf wil hebben? Hier is de kans jezelf te openbaren. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik financieel helemaal aan de grond komen te zitten, dan zal ik je hieraan doen herinneren.
Maar al mijn schilderijen zijn in principe bedoeld als deel van mijn testament, dus behorende bij mijn nieuwe bijbel. Het is het deel van mijn persoonlijke leven. Overigens ben ik wel een beetje nieuwsgierig wat je zou bieden. Bedenk daarbij wel dat mocht ik ooit nog erkend en beroemd worden dat de waarde van mijn schilderijen wel eens in de miljoenen zou kunnen gaan lopen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Je mag het ook schenken! Het liefst opteer ik voor ruilhandel.
Ik zou het toch schenken aan iemand die het zou ophangen en naar waarde weet te schatten, en er met een goed gemoed op kan terugblikken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voorlopig neem ik geen enkele beslissing in deze en laat ik alles zoals het is. Dus beloven doe ik niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als ik een boek zou schrijven, en iemand zou mij een exemplaar vragen, ik kwam het persoonlijk en gesigneerd afgeven...
|
![]() |
![]() |