![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() De Britse keuken is er flink op vooruit gegaan, zelfs zonder de influx van buitenlandse keukens. De slechte reputatie komt volgens mij grotendeels uit de tijd dat de Britten nog last hadden van de crisiskeuken, de voedselbonnen zijn daar heel erg laat pas afgeschaft, pas in 1954. En de gevolgen hebben nog wel wat langer aangesleept.
Bon, on topic: echt hiking is minder mijn ding, maar ik ga wel graag wandelen, ook voor relatief korte stukjes, 10 �* 20 km. En dan doe ik dat net zo lief in Vlaanderen als in Wallonië. Een mooie, volgens mij onderschatte regio, is Droog Haspengouw, voornamelijk rond Borgworm en Hoei. Ook richting Lobbes en Thuin is er veel moois te beleven. En dichter bij huis, het Pajottenland. Bijkomend voordeel, die regio's zijn relatief vlot bereikbaar met het openbaar vervoer, als je geen auto hebt, is dat wel zo handig.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eten, geen probleem. Elk dorpje groter dan 3 huizen en een kerk heeft wel een Indisch restaurant indien je geen lokaal gerecht wil proberen. Maar een steak and ale pie van goeie oorsprong, laat maar komen. Prijzen, uiteindelijk vallen die ook reuze mee hoor, zolang je maar van de toeristenvallen wegblijft. Dankzij onze hobbies hebben we wel een hoop lokale kontakten. En dat heeft zo zijn voordelen.
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Žumberak (grensgebied Kroatië/Slovenië) ook zéér de moeite waard!
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BDumberak_Mountains
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgisch Luxemburg met de motor is goed te doen. Ergens tentje opsmijten en gaan
![]()
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Gisteren de Garganta Cares gedaan in de Picos de Europa,Asturie.Zalig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |