![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze atleten zien er beter uit:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Toch knap van Dafne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spitting Immage is een Ollander haha.
Edit: er is natuurlijk niets mis met hollanders. En hun hormonen.... Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 augustus 2015 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben het met ze eens, maar wat heeft nationaliteit daar mee te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar on topic: Er is weer stront an de knikker, zeker bij de spurtnummers. Op de 400 meter lopen Janneke en Mieke nu tijden van 44 sec en lager alsof het niets is. Op de 100 en 200 meter loopt Gatlin sneller dan in zijn dopingperiode. Bolt heeft het ganse seizoen nog bijna niks gedaan en dan moet hij zich inhouden om geen wereldrecord te lopen. Voor mij niet gelaten hoor, laat onze atleten ook maar aan de dope zitten, dan is alleman gelijk voor de wet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is de knuffelneger nummer 1 van de Hollanders ondertussen, en de vriend van Dafne https://www.youtube.com/watch?v=LvQQUqKjPys ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie niet dan?
Marketeers aller landen weten dat trouwens al lang: Blondines verkopen beter dan eender wie. Waarom verdient een blonde tennisster bijna dubbel zoveel aan sponsoring (endorsement deals) dan een veel betere en veel hoger gerangschikte zwarte tennisster? Inkomen uit endorsement deals voor 2015: Maria Sharapova: 23 milljoen Serena Williams: 13 miljoen http://www.forbes.com/profile/maria-sharapova/ http://www.forbes.com/profile/serena-williams/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 augustus 2015 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Kijk, meester, mijn woorden zijn nog niet koud of daar is jouw goede vriend Eberzwartje al met de saillante info over die domme Hollandse snol en haar huisneger.
Je kunt het er zo van afschrapen dat ze negerlul zuigt. Beschadigde waar haal je er overal uit. Dat ze maar niet te veel die kut van d'r laat uitwonen zoals Anouk, want ik vermoed dat ze dan nogal komisch over de piste zal lopen. Ze zal er nog bakken spijt van krijgen, maar tegen dan is het vel al van de ... euh ... ja ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Die mogen van mij eens een aflossingskoers houden met mijn stokske. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 augustus 2015 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik heb het niet zo begrepen op seks met dieren.
De dag dat ik zin krijg in bavianenpreut smijt ik me wel van een brug. De kans dat ik dat overleef, is vele malen groter dan dat ik een of andere ongeneselijke ziekte oploop. Om nog maar te zwijgen over de onherstelbare mentale en imagoschade die men daarbij aan zichzelf veroorzaakt: je eigenwaarde zal immers nooit meer dezelfde zijn. Vandaar dat die Rassenschänder er overal mee te koop moeten lopen en het letterlijk in je strot duwen. Voor zichelf kunnen ze het amper nog verantwoorden, dus moet iedereen ook maar een lelijke aap in huis halen, zodat ze weer als "normaal" kunnen worden beschouwd. Het is een beetje analoog aan drugsverslaafden die anderen aan proberen zetten tot ... We leven immers in het tijdperk waar men in de Westerse wereld degeneratie als pluspunt is gaan vermarkten om de blanke genocide te kunnen precipiteren ... Domme goy lopen trappen daar natuurlijk met de beide voetjes in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN