![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het probleem in de thuislanden van de vluchtelingen oplossen , is de enige echte deftige oplossing , maar .... blijkbaar willen de gore diarreezeiklappen het niet !!!! Moet Europa letterlijk naar de kloten worden geholpen ???? Waarom ???? Al die poliZEIKERS , dat ze mogen ontploffen in hun stankrotdiarree !!!! Voor zulke achterlijke stemmen ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik zie dat helemaal anders. In de 19e eeuw was GB een wereldmacht. De ondergang, het begin van het einde is begonnen in 1914. Sindsdien is er wel nog een bloeiperiode geweest. Ik denk nu aan de jaren zestig en de muziek uit de jaren tachtig. Ook op andere vlakken waren de jaren tachtig beter dan nu: er was een grotere middenklasse. Vandaag gebruikt men de fouten uit 14-18 en 40-45 tegen de autochtonen. Vandaag beschouwen sommigen het als immoreel en fout wanneer een Vlaamse vrouw kiest voor kinderen en de opvoeding van haar kinderen en NIET voor een carrière. Heb letterlijk gelezen dat een Vlaamse vrouw (moreel gezien) niet meer dan één kind mag hebben, want er zijn zoveel arme kindjes in Afrika... Hoe vernederend voor de Afrikanen! Alsof de Afrikanen MINDER zijn dan een Vlaming! Alsof Afrikanen als kleine kinderen MOETEN behandeld worden! Hoe racistisch kan 'n mens zijn? Waarom mogen de Afrikanen geen verantwoordelijkheid dragen voor wat ze doen? Wat is daar mis mee? 't Is ook duidelijk dat de EU faalt in Syrië en Irak. Daarom praten ze de gewone man nu een schuldgevoel aan. De verkozenen bij de EU leven in de grootste luxe, maar men doet alsof er helemaal geen arme Vlamingen zijn, alsof elke Vlaming stinkend rijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Een tijd geleden las ik op deredactie.be "A clash within civilizations" of zo. Die auteur vergat dat het Westen (Europa) wel degelijk een doelwit is voor IS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) je moet dat spreiden. Voor België 250x300= 75.000 per jaar. En we steken ze niet in vluchtelingenkampen. Dat gaat ons ongeveer een miljard per jaar kosten. Ik vind dat ok, MAAR NIET MééR 2) gaan ze ooit terugkeren en moet dat verplicht worden volgens u? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 september 2015 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan je van op aan. Die mensen weten natuurlijk ook dat Erdogan gelijk heeft wanneer hij zegt dat het westen slechts in de olie geïnteresseerd is (en 80 procent van die olie controleert in Libië of Irak). Daarom (en om de goud dinar) moest Khadaffi afgemaakt worden als een hond. Vele van die vluchtelingen voelen helemaal geen dankbaarheid dat ze in Europa binnen mogen. Wat hier eerder van toepassing is is het gezegde dat de verre oorlog ooit thuis komt.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 september 2015 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdogan zegt gewoon wat velen denken en wat uiteindelijk de simpele waarheid is. Waarom hij het zegt is een andere en minder propere zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft dat met Erdogan te maken? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 september 2015 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() 't Is nu 100 jaar geleden (anders krijgt dat geen media-aandacht) en als ik die archiefbeelden zie, als ik dat allemaal lees, dan denk ik alleen maar: Friesland was het verst weg van die ellende en ze spreken daar Nederlands. Groningen grenst aan Duitsland, dus... Maar als ik dit lees...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dezelfde Koerden die de IS klappen gaf omdat de VS hierom vroeg. Het moge duidelijk zijn dat de VS verdeel en heers speelt en velen van ons er in stinken.
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Belgen hebben hun eigen dorpen gebouwd in ons land plus dat ze een opleiding kregen die ze een enorme voorsprong gaf in het België na WO1.
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zijn wel erg links. Net Russen ![]()
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 4 september 2015 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Erdogan wil Ataturk overtreffen en echte Turken pikken dat niet.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 4 september 2015 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het gaat om gas.
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat: