![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Een pint in de voetbalkantine | |||
| verbieden |
|
0 | 0% |
| Gooi die verbiedende voorzitter buiten |
|
5 | 41,67% |
| 2 afdelingen , een kantine zonder & eentje met bier indezelfde ploeg |
|
2 | 16,67% |
| interesseert me gene fuck |
|
2 | 16,67% |
| De voorzitter beslist |
|
0 | 0% |
| Democratisch stemmen |
|
1 | 8,33% |
| Ik stop met voetbal , wanneer geen vertier met bier |
|
2 | 16,67% |
| Ik ga voortaan recht naar huis |
|
2 | 16,67% |
| De voorzitter aanklagen |
|
1 | 8,33% |
| Wij willen een nieuwe voorzitter |
|
3 | 25,00% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Alles is toch gezegd Jan?
Sportverenigingen zouden er een voorbeeld aan moeten nemen. Waarom sporten om daarna een aanslag op je lichaam te plegen? |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar blijkbaar zijn voetbal en alcohol onafscheidelijk. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een dagelijkse pint bier daarentegen is een uitstekende verdediging tegen hart-en-bloedvaatproblemen.
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Nu is het al ineens heel het provinciale Vlaanderen waar geen bier meer te verkrijgen is...
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoeveel clubs met veel moslims in de ploegen en in het bestuur bieden nog altijd wel alcohol aan? Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 september 2015 om 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat ook door moslims beslist?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 september 2015 om 15:45. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk het niet. De uitleg is dat alcohol de aderen doet uitzetten en ze zo soepel houdt.
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.goeievraag.nl/persoon-gez...en-paarse-neus Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 september 2015 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand verplicht die moslims alcohol te drinken. In dit geval is iedereen de pineut, ook de niet-moslims die geen probleem hebben met een dagschotel (spelers én publiek).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 september 2015 om 16:11. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Ik vind dit hoogst verdacht. Mocht dit nu beslist zijn door een kloon van Magnus Scheving, dan zou ik er veel minder argwanend tegenover staan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 september 2015 om 16:35. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Europees Commissaris
|
Dat is omdat ze in meeste gevallen de gemeenschappelijke factor 'marginaliteit' delen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
HET enige alternatief & DE oplossing:
Zij die bier willen , tap het hen !! Zij die geen bier willen , tap het hen niet !! Dan is iedereen gelukkig en tevreden !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yep !!
Parallel naast mekaar wonen waar niet anders mogelijk is !! Maar of dit werkelijk mogelijk is omwille van de mensheid ?? Wanneer is men , of de mens , tevreden ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voetbalkantines voor de doorgaans meer volkse Vlaming. Gezonde drankjes voor kakwijven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|