![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Dat wist ik slimmerd!!!
![]() Ik heb de conversatie bewust in een andere richting geduwd. Snap je dat dit mogelijk is?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Frans of Italiaans, het maakt niet uit want het zijn toch vrouwen met een hoofddoekje.
De ene moslima steelt hier van de andere moslima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Het maakt ietwat uit want het bewijst dat de moslims wel bereid zijn een stevig stukje te rijden om de asielzoekers/geloofsgenoten te komen bestelen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Omdat er weer wat van haar geloof in mensen een ferme deuk gekregen heeft. Ze is overduidelijk nog in de ontkennende fase...zij kan dit niet begrijpen. Nog niet....
Weet je, eigenlijk zouden mensen die het goeie in iedereen zien en ietwat naief zijn niet scheef bekeken mogen worden. Het zou moeten kunnen dat mensen een deel van de kinderlijke onschuld kunnen behouden als volwassenen maar uiteraard heb je spijtig genoeg smerig gemuteerd volk dat absoluut geen moreel bezwaar heeft om dit soort diefstallen te plegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert de overstroming van Ruisbroek in de jaren 1970, is het de hobby van de Schoof om op te letten bij nieuwsmeldingen over plunderingen bij rampen.
Ook in Vlaanderen ! En wordt hij boos over de laksheid van de overheid voor dit fenomeen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zegt: "misschien kunnen die mensen ook wel hulp gebruiken..." Ze praat dus diefstal goed omdat het bepaalde mensen zijn die die diefstallen plegen. Laat daar eens een blanke die diefstallen plegen, hoe zal zo iemand dan reageren denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Dit soort mensen zijn racisten tot in het binnenste van hun binnenste omdat zij van westerlingen meer en beter verwachten dan van dit soort en zij dus onbewust aangeven dat zij nooit verwachten dat dit soort in staat is te leven en zijn zoals westerlingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De linkse feel good show blijft voor animo zorgen.
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hulp geven is iets mooi , maar wanneer men die hulp steelt .... Ik ben benieuwd of ze daar iets gaan tegen ondernemen !! 1 Feit , zulke allochtonen geven geen fuck om andere mensen !!!! Kan men zulke vatten ?? Gooit men ze buiten ?? Ik zeg geen nee !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hulp geven is iets mooi , maar wanneer men die hulp steelt .... Ik ben benieuwd of ze daar iets gaan tegen ondernemen !! 1 Feit , zulke allochtonen geven geen fuck om andere mensen !!!! Kan men zulke vatten ?? Gooit men ze buiten ?? Ik zeg geen nee !!
||
![]() |
![]() |