Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2015, 22:00   #21
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Juist hetzelfde met Tomorrowland, moest niet verhuizen maar wel de sinksenfoor, die moest wel verhuizen.
Maar bij de sinksenfoor hadden een paar dikkoppen geprotesteerd en de sinksenfoor moest verhuizen en bij Tomorrowland hadden een paar werkmannen geprotesteerd en Tomorrowland mocht blijven.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 07:24   #22
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Als je 1 weekend op een jaar op uw tanden moet bijten voor wijkfeesten, een festival of whatever, stop dan met zagen hé zeg. Hoe verzuurd kan je zijn. Als je weet dat het Tomorrowland, Werchter of whatever is en je kan er niet tegen, ga dan op weekend of zo. Van een keer 1 dagje congé te pakken ga je heus niet dood hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 07:33   #23
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als je 1 weekend op een jaar op uw tanden moet bijten voor wijkfeesten, een festival of whatever, stop dan met zagen hé zeg. Hoe verzuurd kan je zijn. Als je weet dat het Tomorrowland, Werchter of whatever is en je kan er niet tegen, ga dan op weekend of zo. Van een keer 1 dagje congé te pakken ga je heus niet dood hoor.
ja zelfstandigen kunnen meestal geen verlof nemen op zaterdagen hun winkel moet open zijn en als ze dat wel doen dan zijn ze weer de les gelezen van uw soort die niets wil of kan begrijpen en verlof nemen als men in een ziekenhuis werkt gaat niet zo simpel er zijn regels te volgen met wekend dienst. In mijn streek gaat het over gans de maand September en niet 1 wekendje, al jaren is dit zo.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 07:44   #24
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
En ja ik ben aan het verzuren erger nog ooit was ik een brave veel verdragende mens nu beloof ik er een patat op te geven al die mij niet meer aanstaat gaat mogen opletten... ik ben het stilaan beu hoe lomp en dom de mensen kunnen zijn .
Oud 14 september 2015, 07:54   #25
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja zelfstandigen kunnen meestal geen verlof nemen op zaterdagen hun winkel moet open zijn en als ze dat wel doen dan zijn ze weer de les gelezen van uw soort die niets wil of kan begrijpen en verlof nemen als men in een ziekenhuis werkt gaat niet zo simpel er zijn regels te volgen met wekend dienst. In mijn streek gaat het over gans de maand September en niet 1 wekendje, al jaren is dit zo.
Ah bon, de schippersfeesten duren nu al langer dan 3 dagen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 14 september 2015, 08:43   #26
Tavek
Banneling

Standaard

Een weekend op een jaar, zelf twee of drie, no problem.

Maar de hele zomer lang de ene beachparty na de andere, weekend na weekend, dat is er over. Er zijn grezen aan tolerantie. Nachtrust is blijkbaar niks meer geteld in de huidige maatschappij: de feestgangers dicteren de wet.

Onwetende dat mensen soms ook op zaterdag (winkelbediendes !) en zondag (trein, ziekenhuizen, etc...) vroeg op moeten om te werken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 08:46   #27
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een weekend op een jaar, zelf twee of drie, no problem.

Maar de hele zomer lang de ene beachparty na de andere, weekend na weekend, dat is er over. Er zijn grezen aan tolerantie. Nachtrust is blijkbaar niks meer geteld in de huidige maatschappij: de feestgangers dicteren de wet.

Onwetende dat mensen soms ook op zaterdag (winkelbediendes !) en zondag (trein, ziekenhuizen, etc...) vroeg op moeten om te werken.
Ik reageerde dan ook op de TS, niet op uw kaping van deze topic.
Oud 14 september 2015, 08:47   #28
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik reageerde dan ook op de TS, niet op uw kaping van deze topic.
Er is eentje duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt.

Te laat moeten gaan slapen omdat u moest tappen op een of ander boerenfeest ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 10:31   #29
Drosamadaris
Minister

Standaard

Pffff, pezewevers die vergeten zijn dat ze zelf ook nog jong zijn geweest en toen ook al eens graag naar een fuif gingen . En overdrijvers ook. Als je werkelijk in huis alles mee kan volgen en rond moet lopen met stevige gehoorsbeschermers, dan wil dat gewoon zeggen dat die fuif gigantisch boven de 120dB aan het gaan is. Niet alleen gaat die fuif dan binnen de kortste keren gedaan zijn omdat iedereen er gaat lopen, maar een telefoontje naar de politie volstaat om dat boeltje plat te leggen omdat ze niet in regel zijn met de voorschriften.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 10:51   #30
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Er is eentje duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt.

Te laat moeten gaan slapen omdat u moest tappen op een of ander boerenfeest ?
Niet echt, ik wijs u er gewoon op dat ik het had over het aanvaarden van een driedaags feest in uw achtertuin. Merk op dat ik geen enkele reactie had over uw kaping van het topic waarin u het hebt over een zomer lang feesten.
Oud 14 september 2015, 11:00   #31
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Niet echt, ik wijs u er gewoon op dat ik het had over het aanvaarden van een driedaags feest in uw achtertuin. Merk op dat ik geen enkele reactie had over uw kaping van het topic waarin u het hebt over een zomer lang feesten.
Het draait allemaal om respect. Dat is er niet meer. Jong of niet jong.... zoiets doe je niet, zelfs nog geen dag (nacht), laat staan 3!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 12:49   #32
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Pffff,
Citaat:
pezewevers die vergeten zijn dat ze zelf ook nog jong zijn geweest en toen ook al eens graag naar een fuif
gingen . En overdrijvers ook. Als je werkelijk in huis alles mee kan volgen en rond moet lopen met stevige gehoorsbeschermers, dan wil dat gewoon zeggen dat die fuif gigantisch boven de 120dB aan het gaan is. Niet alleen gaat die fuif dan binnen de kortste keren gedaan zijn omdat iedereen er gaat lopen, maar een telefoontje naar de[QUOTE
Citaat:
] politie
volstaat om dat boeltje plat te leggen omdat ze niet in regel zijn met de voorschriften.[/quote]

Ja 35 jaar geleden waren het T D s of dancings t' was wel iets rustiger , maar geen probleem hoor ... binnen 35 jaar zijn jullie ook die leeftijd en dan gaat het misschien ook wel wat zijn die niet zo leuk gaat ... lopen...t'ziet er echt goed uit trouwens....t'zit in de goe richting
Oud 14 september 2015, 12:57   #33
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Politie oh arme toch ..
Oud 14 september 2015, 13:00   #34
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Ja 35 jaar geleden waren het T D s of dancings t' was wel iets rustiger , maar geen probleem hoor ... binnen 35 jaar zijn jullie ook die leeftijd en dan gaat het misschien ook wel wat zijn die niet zo leuk gaat ... lopen...t'ziet er echt goed uit trouwens....t'zit in de goe richting
Enkele keren gelezen nu, maar veel zinnings kan ik uit je respons niet opmaken. Wat wil je nu zeggen?
Oud 14 september 2015, 13:08   #35
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Enkele keren gelezen nu, maar veel zinnings kan ik uit je respons niet opmaken. Wat wil je nu zeggen?
ja dan hebbe gij problemen zekers iets lezen en niet begrijpen dat heeft een naam hoor ... trouwens t' zijn daar inrichtingen voor die zo'n mensen helpen en ondersteunen met hun handicap ,
Oud 14 september 2015, 13:12   #36
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja dan hebbe gij problemen zekers iets lezen en niet begrijpen dat heeft een naam hoor ... trouwens t' zijn daar inrichtingen voor die zo'n mensen helpen en ondersteunen met hun handicap ,
Misschien moet jij gewoon wat beter leren schrijven. Leestekens op een correcte manier gebruiken zou al wonderen doen.
Oud 14 september 2015, 13:15   #37
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien moet jij gewoon wat beter leren schrijven. Leestekens op een correcte manier gebruiken zou al wonderen doen.
Jaja ga op een ander gaan lullen dat gaat ook wonderen doen, ik hou mij niet bezig met broekventjes . cut
Oud 14 september 2015, 13:53   #38
Drosamadaris
Minister

Standaard

Allé, met andere woorden, je geraakt niet uit je woorden.
Tussen de regels lees ik dan ook gewoon dat je een verzuurde ouwe zak bent, die het niet aandurft om de flikken te bellen als het er echt over gaat, maar die tegelijk steen en been klaagt als er in de buurt eens een feestje is.
Oud 14 september 2015, 14:51   #39
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja ga op een ander gaan lullen dat gaat ook wonderen doen, ik hou mij niet bezig met broekventjes . cut
Heel erg volwassen van u. Het ouderdomsargument boven halen en weglopen als je het onderspit delft.

Laatst gewijzigd door fox : 14 september 2015 om 14:52.
Oud 14 september 2015, 15:00   #40
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Misschien moet je dan eens leren om niet te schrijven als een zesjarige. Van dat bericht van jou waar Drosamadaris op reageerde valt namelijk inderdaad niks zinnigs te maken.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be