![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarom ook dat ik niet TEGEN Europa ben maar wel er sceptisch naar kijk en blijf herhalen dat de besluitvorming tussen de landen op een totaal andere manier moet uitgewerkt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Je gelooft het echt. Man-man-man toch. Hoe zelfverloochenend kan je zijn.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
. . . . Om klanten binnen te laten. PS ik slaap in de zomer met het venster wagenwijd open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() De debatclub organiseert op woensdag 23 september in hotel de Basiliek, Trooststraat 22 te Edegem hun maandelijks debat onder de titel Vlaanderen vol of niet?
Jaak Peeters stelt zijn boek voor "Vlamingen zijn fatsoenlijke mensen" en gaat in debat met Chris Janssens, fractievoorzitter Vlaams Parlement voor het Vlaams Belang. Een waardig vervolg op het colloquium van het Vlaams Belang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik ben nog vergeten te vertellen dat ik op het colloquium zat naast een Russische diplomaat. Hij toonde mijn zijn IK toen ik hem ongelooflijk bekeek.
Hij maakte namelijk gebruik van de tolk en was voortdurend bezig nota's te nemen. Ik was onder de indruk maar hij vertelde dat hij zowel gekomen was om Le Pen te beluisteren als om het standpunt van het Vlaams Belang te vernemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Misschien begrijpt ge dan waarom ik tegen grenzen ben. Wij woonden namelijk binnen die 10 km zone van de grens. Het beeld van de vliegende douane is mij niet onbekend. Laatst gewijzigd door pajoske : 17 september 2015 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |