![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitsland moet nog altijd massale boetes betalen aan de joden en de VS dankzij WOII. Mja als je weet dat Duitsland ong de baas is v d EU weet je genoeg. De EU kan geen eigen beleid voeren omdat ze ergens gechanteerd worden door die grootmachten. En in Duitsland zelf zitten ook nog eens x-aantal amerikaanse militairen die ervoor moeten zorgen dan de EU zeker niet samenwerkt met Rusland of China want anders volgen er sancties van de VS.
Waarschijnlijk werd frau merkel wat te collegiaal met de russen en dat zinde de vs niet ofzo. Ik heb t er t raden nr maar er zit zkr meer achter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |