![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is toch waar, ofwel staat het bevroren ofwel krijg je 20 dezelfde posts.
Er is geen enkel ander forum waar ik kom dat zo slecht werkt als dit amateurforum.
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zit in Bolivia. Toch heb ik weinig last van dat probleem.
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is alsof men de posters hier tegen elke prijs wegwil.
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Schepen
|
En in Duitsland is het grootste kotsevenement van start gegaan waar elke 10 minuten een zatlap in het hospitaal belandt: Oktoberfest.
Citaat:
Maar geniet mee van de effecten van deze drug op het Oktoberfest, alsof u er zelf bij bent. De ontremming, de irrationaliteit...'t was zo plezant. https://www.youtube.com/watch?v=27q45fhGTR0 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de Nederlandse belastingsdienst ook blijkbaar. |
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De overheid neemt spullen in beslag omdat ze voor de wietkweek dienen, en verkoopt ze dan openbaar omdat ze niets met de wietkweek te maken hebben. En ondertussen gaan dan de burgers bij wie die spullen in beslag genomen zijn naar de gevangenis.
|
|
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Parlementslid
|
Straf zonder uitleg heeft nog nooit iemand tot inzicht gebracht. Het leert mensen slechts dat ze er voor moeten zorgen niet gepakt te worden.
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, ik krijg dan het bericht over 'deze post is een duplicaat blabla'.
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is ergens goed dat deze regering aan repressie begon. Als we daarin consequent zouden volgen, kunnen we de volgende factor uitschakelen. Legale drugs zoals tabak en alcohol. Het rookverbod was maar een startschot he. De regering wenst een ouderrol op zich te nemen en geen enkele ouder wenst dat de kinderen roken, blowen, drinken, toch? Daarvoor dienen we dus te bouwen aan een weg die uitmondt op een nuchtere, rookvrije maatschappij. Dank U voor ons te wijzen op de gevaren van cannabis en drugs lieve regering, nu consequent de drank! Hoeveel levens eiste het enkel en alleen dit jaar? |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We wilden Bart de Wever.
We kregen Bart de Wever. En nu ga ik er ene rollen.
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat het NVA zich mbt een drugbeleid inderdaad met graagte in zelfbedrog hult. Jammer. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 september 2015 om 00:07. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Winstgevend zaakje. Dat is een beetje zoals je rashond verkopen als je dat beest geleerd hebt om nadien terug bij jou te komen
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoiets krijg je altijd als je een zekere groep (de aristocraten) dwingende macht geeft over een andere groep ("het volk"). Dat is staat.
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat zijn vergezochte verbanden. Je zegt het goed, "verveling". Dat is één van de grote redenen waarom ik ben blijven blowen in mijn jeugd. Ik ben van mening dat drugs een eigen keuze zijn, maar tegelijk acht ik minderjarigen (en veel 18 plussers) niet capabel die keuze voor zich te maken. De vraag "wat drijft hen naar drugs" dient beantwoord te worden. Verveling is een heel goed sleutelwoord daarin. Kinderen die een hele dag zeggen "ik verveel mij..." zijn geneigd drugs te gaan gebruiken. Als ouder is het heel belangrijk de dagen van je kinderen goed te vullen en een weg vrij te maken naar zelfstandige keuzes. Als zij enkel "verveling" kennen, .... tjah.... Jong geleerd, oud gedaan... Laat ze van jongs af kennis maken met wat het leven te bieden heeft en laat ze ten allen tijden voelen dat "thuis" een veilige basis is. Het hele "gebruik" hangt vast van allerlei factoren die te alomvattend zijn om het op een kwartiertje gezegd te hebben. Waarom gebruiken zij? En wat voelen zij? |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Ik begrijp niet goed hoe men er in slaagt meer gebruikers en dealers te vangen. Ik zie veel meer politie dan vroeger. Dat wel. Maar altijd in hun camionette. Ik heb nog nooit zoveel zien weed roken in het openbaar. Alsof vroeger toen het nog gedoogd werd er geen fun aan was.
Allemaal zeer hypocriet trouwens. Jonge mensen te voet met een jointje draaien ze de bak in of krijgen een strafblad maar een Brasschaatse nva schepen mag gerust terug in zijn auto stappen nadat hij net betrapt is voor stomdronken rijden en komt ervan af met een boete. Die mens moesten ze vijf jaar opsluiten want dat is levensgevaarlijk voor anderen. |
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zo breidt de cirkel uit, justitie stijl Soviet Unie.
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie je het verschil ? |
|