![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat gaat niet lukken. Het internet is veel te groot en veel te complex. En haar gebruikers veel te slim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind eigenlijk dat ze dat vrij correct doen.
Dat gehuilebalk met dat dode kindje op het strand was er natuurlijk ver over, maar zelfs de extreem rechtse pers ging daar de fout in. Edit: voor gedegen informatie moet je natuurlijk niet bij een of ander TV journaal zijn, dat is show op alle zenders. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 september 2015 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Eh... Ik meen mij te herinneren dat IS een oproep deed om hier in Europa aanslagen te plegen. Heb ik dat gedroomd? Het lijkt van wel. En er was natuurlijk die Thalys-trein onlangs. Er vielen twee gewonden. 't Had erger kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben ook een valies met tuttefrut gecontrolleerd opgeblazen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke "extreem rechtse pers" hebben we dan wel in Vlaanderen die volgens u in de fout ging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Nee, nee. Ik bedoel die verijdelde aanslag van een tijdje geleden. Er vielen toen twee gewonden. Mijn bericht was duidelijk, dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben er voorstander van om de Syrische bevolking te helpen, desnoods ook als ze hierheen vluchten. Maar dat manipuleren van de publieke opinie, ik walg ervan. We moeten nu eenmaal ook de gevaren onder ogen zien. En we moeten weten in hoeverre deze plotselinge instroom is voorbereid door bepaalde machthebbers die niet in hun kaarten laten kijken.
De verzorgingsstaat is hiertegen niet opgewassen. Hoewel ik tegen de verzorgingsstaat ben, ben ik heel erg beducht voor degenen die hem met zulke drastische middelen proberen af te breken zonder in een efficiëntere vervanging te voorzien. De linkerzijde kan zich weer op de import van een zoveelste surrogaatproletariaat verheugen, en de rijken en machtigen der aarde lachen weer in hun vuistje bij zoveel naïviteit.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 19 september 2015 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ze moeten objectieve berichtgeving verspreiden en dus zowel de positieve als de negatieve zaken brengen.
Ze zoeken telkens de zeldzame kinderen uit die tussen de vele mannen lopen, ze tonen de afgesloten grenzen ....en als de kijkers iets te zien krijgen dat niet aan hun beeld beantwoordt, dan is het zonder commentaar. Zoals vandaag over een grenspost waar MAAR drie toiletten stonden.....nochtans er stond niemand te wachten, of dat de mannen de vrouwen en kinderen achteruit duwen om zelf op trein of bus te kunnen , hoe ze telkens weer een echt stort overal veroorzaken. Ze spreken steeds van oververmoeide , uitgedroogde mensen, terwijl ik daar heel weinig van merk..... Er wordt steeds maar gehamerd op de slechte opvang en nooit wordt er iets goeds erover gezegd. Ze toonden de dankbare vluchtelingen die in Duitsland werden verwelkomd, nochtans zag ik éen grote zaal met honderden veldbedden, wat hier dan weer de reactie oplevert over een tekort aan privacy..... Gelukkig begint men hier en daar ook wat tegengas te geven, zoals vandaag bij de foto van die baby voor de afgesloten grens. De fotograaf van HLN is een krak in het schieten van plaatjes , nochtans wie goed kijkt ziet andere zaken dan hijzelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de mening van een racist moet kunnen. Niet soms? Stel maar eens dat ze gelijk hebben. Dan wil jij toch niet op je geweten hebben dat ze gemuilkorfd werden?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk verdienen oorlogsvluchtelingen geholpen te worden, daar heb ik geen enkel probleem mee. Alleen is er hier geen enkele oorlogsvluchteling bij de tegengekomenen.
Ten eerste heerst er geen echte oorlog in Syrië. Wat daar aan de hand is kan niet als oorlog beschouwt worden. Ten tweede, zij die daar gevlucht zijn, zijn al ettelijke landen, waar geen oorlog heerst, gepasseerd en velen onder hen komen zelfs uit vluchtelinge kampen. Daarvan kan men helemaal niet zeggen dat ze nog oorlogsvluchteling zijn aangezien ze uit een gebied komen waar geen sprake meer kan zijn van oorlog. Dat zijn gewone migranten, niet meer of niet minder dan dat en dienen in de plaats van hier erkend te worden als vluchteling onmiddellijk terug gezonden te worden. Dus de politici die nu de heilige samaritaan uithangen moeten eigenlijk persoonlijk aansprakelijk gesteld worden voor wanneer het hier gaat uit de hand lopen door toedoen van hun onverantwoordelijk optreden. En het zal ook uit de hand lopen en dat zal zelfs niet te lang meer duren. Wanneer dat zou gebeuren zullen ze lang niet meer zo scheutig zijn om die bende hier nog op te nemen want ze weten verdomt zelf goed genoeg hoe ze met vuur aan het spelen zijn. Het verhaaltje van," we kunnen niet anders, we zijn verplicht van Europa", zal dan niet lang meer verteld worden. Eerder zal dan Europa uiteen ploffen zoals een rotte paddenstoel. Dat is dan ook gelijk het beste waarmee Europa te vergelijken is, " Een rotte paddenstoel". Laatst gewijzigd door Garry : 19 september 2015 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links spreekt steeds over rechts dat het extreem is. In tegenstelling, extreem rechts bestaat niet, er bestaat alleen extreem links. Wie kan er zeggen dat wanneer er wat ondernomen wordt dat anti rechts is, dat extreem rechts is gaan betogen en tijdens die betoging baldadigheden heeft aangericht zoals ruiten uit gooien en auto's in brand steken? Echter aan linkse kant... Natuurlijk die hebben vakbonden die bij iedere gelegenheid schaamteloos gebruik maken van hun georganiseerd zijn om een troep linkse rakkers op de been te brengen, iets wat rechts niet doet, niet kan. Wie is er dan extreem??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() edit
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 september 2015 om 00:05. |
![]() |
![]() |