![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens ons rechtssysteem is het de burgemeester die bevoegd is voor de orde en openbare veiligheid in zijn gemeente. Als die van Brussel vindt dat de orde gestoord wordt door het vertonen van een vlag met een Vlaamse Leeuw, en niet door een wilde camping vol met extreem-links gespuis, dan moet daar alter maar de Brusselse kiezer zich over uitspreken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik probeer al te pronostikeren welke sprong hij op mijn volgende post gaat maken. Echt spannend! Laatst gewijzigd door Spitting Image : 21 september 2015 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Francken heeft voor opvang gezorgd. Mayeur laat een illegale camping toe op zijn grondgebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En leek Antwerpen de voorbije maanden dan niet op een bezette stad, waar het leger de macht had overgenomen na een staatsgreep ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leger is nooit ingezet tegen gelijk welke foorkramer. Hou op met leugens te vertellen. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 21 september 2015 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer de foorkramers opnieuw actie zouden voeren in Antwerpen, mag Bart De Wever militairen opvorderen om blokkades te verwijderen. De burgemeester en de gouverneur maakten daarover afspraken met Defensie. De foorkramers zijn woedend. "Een nieuwe provocatie. Ik kan de mensen maar met moeite nieuwe acties uit het hoofd praten", zegt hun voorzitter. http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...mers-a1835145/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leger kon opgevorderd worden. Nergens staat dat het leger opgevorderd is. Er was enkel de mogelijkheid Ten tweede en nu kopieer ik uit je eigen bron: ". .. mag Bart De Wever militairen opvorderen om blokkades te verwijderen." Sinds wanneer zijn blokkades foorkramers? Het leger wordt vaak ingezet om zaken die de economie schaden zo vlug mogelijk op te ruimen. Waarom kanker je ook niet op de gouverneur, tjeef Cathy Berx? Past niet in je linkiewinkiekraampje om een ACW'ster aan te vallen, zeker? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 21 september 2015 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ik hem alleen maar gelukwensen. Verstand komt dan toch met de jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat geschreven Bobke ? Wat ik WEL schreef: het trio Theo Francken, Jan Jambon en Steven Vandeput kunnen het kamp toch manu militari doen ontruimen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Waarom zouden ze? De PS -burgemeester moet maar zijn verantwoordelijkheid nemen en stoppen met politieke spelletjes te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn momenteel dan toch bezig met het park te ontruimen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Mayeur houdt zijne kak nu wel in.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 21 september 2015 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet de post waar het op sloeg. Mayeur kan dus net als BDW beroep doen op het leger. Een bekwame burgemeester heeft daar heus Francken niet voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |