![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() eerst enkele geforceerd aangevoelde weken, maar eens de bomma merkt dat ze haar eigen slaapkamer kan houden, zullen alle sociale contacten opwegen tegenover het alleen zitten en dagenlang hopen dat de facteur weer eens iets heeft waarvoor hij moet aanbellen. Bomma'ke zal content zijn uiteindelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.gastgezinvoorvluchteling....r-gastgezinnen Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hypochonder, je moet tussen de lijnen leren lezen.
Ik ga geen kamer verhuren aan een asielzoeker maar ik vroeg mij alleen af of ik belastingen moest betalen op die huurinkomsten. Omdat ik nu al KI betaal en dat is een belasting op huurinkomsten als je je huis zou verhuren, ook als je geen huurinkomsten hebt moet je nog KI betalen. Misschien worden er uitzonderingen gemaakt als je verhuurt aan een asielzoeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deel de wifi code mede aan de asielzoeker die je bij u tuis ontvangt zodat deze de code kan doorgeven aan zijn mede asielzoekers.
Maar niet verbaasd zijn als er ineens 25 asielzoekers bij u thuis op de straat staan met allemaal een iphone in de hand. U kunt misschien een verlengkabel leggen zodat ze in één keer ook hun iphone knnen opladen. Zijn ze deze regels niet vergeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook lees dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=38 + vervolg ok , Ik ben NIET bereid iemand in huis te nemen , tenzij mijn papa & mama , zonder pardon !!!! Helaas is mijn papa al enige jaren overleden ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan zeggen ze tegen de kleine kinderen dat je een vreemde niet moogt vertrouwen en niet moogt meegaan met een vreemde dan nemen ze een vreemde in huis?
Wat gaat die kleine dan denken? En schrik hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan mijn kelder wel ombouwen tot een 10-tal kamers. Ik plaats er zelfs een wc en douche in. Dus 10 vluchtelingen aan 60 euro/dag/stuk? Wat hebben ze nog verder nodig? Een voederbak en stromend water (ton van pakweg 20 liter water/24 uur, eerder leeg = leeg). Wat verlichting misschien? En een abonnement bij de apotheek voor familieverpakkingen Flunitrazepam en Lorazepam
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() kom kom, gewoon de rechten van vluchtelingen wat uitbreiden, dit hoeft de gemeenschap niks te kosten
genoeg oma's die twee of drie slaapkamers op overschot hebben in hun huis. "Recht op vreedzaam intrekken bij alleenstaande bejaarden voor alle erkende vluchtelingen !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Toch een beetje oppassen wie je in huis neemt ;
http://www.gva.be/cnt/dmf20150715_01...n-en-verkracht |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Is dat dan smirting ? Recente term , samentrekking van , smoking en flirting , meestal leuk gesprek tussen mensen op het rokersplaatsje van Restaurant of café .
Maar ook moslimvrij . Dju , nu is men fantasie weer vertrokken . ![]() Een smirkini = een pakje waarin moslimvrouwen kunnen roken zonder bekeken te worden door andere mannen . ( bij ons gekend als een dixi ) massaal te vinden naast festivalterreinen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zou zulk gedrag immers verklaren, én ook waarom mevrouw t mogelijk niet zag aankomen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 29 september 2015 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben aangesproken door vrienden die m'n comment's op FB te grof vinden , de vrouwen spreken niet meer tegen me . De vrienden gaven aan dat het te grof was , maar dat ze me 80 percent gelijk gaven . Moeilijk ook , om mij leuk te vinden als je schrijft voor "de morgen " of als je werkt voor Hans Bonte . Mijn identiteit verstoppen is dus belangrijk , en op FB had ik me nog echt ingehouden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik vind dat er niet veel nodig is om het beest boven te krijgen . Waarom jij er die drug wil bij-halen is een vraag ? Als ik marihuana gebruikers zie , zijn ze juist kalm, flippend , maar voorzichtig . Maar als je als alleenstaande vrouw een onbekende Irakees in huis vraagt , tja ,wat verwacht je dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zulke personen zijn over héél Europa binnen gekomen zonder enige identiteitscontrole.
Het begint inderdaad te laat te worden. Sommige hadden dit voorspelt maar er is niet naar geluisterd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw mooie voorbeeld is duidelijk ondergeschikt aan winstbejag en belastingontduiking.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://ejbron.wordpress.com/2014/12...woonde-huizen/
![]() |