![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds hoef je je ook geen illusies te maken Pericles, als het VB ooit in een regering zal zitten dan zal de soep ook bijlange niet zo heet gedronken worden zoals ze werd opgediend, daar zijn ook genoeg voorbeelden van in andere Europese landen waar extreem rechts mocht meedoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkiezingen brengen idd geen zoden aan de dijk. ![]() ![]() Terug naar begin jaren 80... Laatst gewijzigd door zonbron : 27 september 2015 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze zat in een noodwoning (altijd tijdelijk), het huis was te groot, ze wist dat ze moest vertrekken en ze krijgt iets anders aangeboden ik zie het punt echt niet, buiten het racistisch stoken los vh feit dat ze 6 maand geleden een luie domme veelkwekende profiteur was, is het natuurlijk niet gepast om nuances aan te brengen ook die in Dui, 1 minuut google, mogen tot eind 16 in hun huis blijven en krijgen iets anders aangeboden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Debiel idee mijn huis afstaan en zelf op straat gaan slapen na een leven van ieder ochtend uit het bed haar kammen en gaan werken , gisteren op nieuws, opkomst in Brussel Voor De Vluchtelingen ze zijn welkom " zo zie je maar ... dom kut volk die Belgen. In feite haat ik die soort domme Belgen. Stomme apen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steek eerder de boel in de fik.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Varg Vikernes: About compassion
https://www.youtube.com/watch?v=ia51quhPeaM |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo zien "Syrische vluchtelingen" eruit:
Citaat:
![]() ![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een nieuwe vorm van housesitting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dat (persoonlijke mening uiteraard) twee domme mensen. ![]() Er zijn in ons land ook veel hulpbehoevende mensen die in de meeste gevallen niet geholpen worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2015 om 06:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 4 oktober 2015 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen geld van een ander... Om het dan zogezegd door te geven aan die arme vluchtelingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wie het niet begrijpt: http://www.woorden.org/spreekwoord.p...%20ge%20begint
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2015 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vluchtelingen opnemen is een must, maar niet zoals het nu gaat. Dit vormt duidelijk een misbruik, met als slachtoffers Nr.1, de echte vluchteling en de Europese bevolking.
De Duitsers zijn ondertussen radeloos, de euforie der Welkomcultuur is bijna voorbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=cXmv2pskP_c Het Syrische leger viert een feestje na een overwinning: https://www.youtube.com/watch?v=XNE02kHvn_E Kaddafi steekt zijn burgers een riem onder het hart, de VS en AQ zullen ons niet pakken: https://www.youtube.com/watch?v=aJURNC0e6Ek Laatst gewijzigd door zonbron : 5 oktober 2015 om 06:26. |
|
![]() |
![]() |