Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2015, 17:51   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Wat heeft "frau Merkel" met de Belgische binnenlandse politiek te maken ?
Stuur je opmerkingen dus naar de politieke partij die verantwoordelijk is voor binnenlandse zaken en asiel en migratie.
NVA
Koningstraat 47 bus 6
1000 Brussel
Dat is de enige stomme commentaar dat je kunt geven over dat achterlijk crapuleus moslimgedoe in de centra?
Die beesten moeten opgepakt en ver weg gegooid worden! Moslims zijn een pest en een gevaar in elke maatschappij waar ze opduiken! De ratten van de planeet! Zelfs onder elkaar!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:53   #22
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik weet het nu zeker: een inhoudelijke discussie voeren behoort niet tot uw mentale capaciteiten, naast de kwestie zeveren is alles wat u kan.
Geef mij één reden waarom ik met jou, rechts of extreem rechts een inhoudelijke discussie zou voeren ?
Want zever moet met zever bestreden worden.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:55   #23
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat is de enige stomme commentaar dat je kunt geven over dat achterlijk crapuleus moslimgedoe in de centra?
Die beesten moeten opgepakt en ver weg gegooid worden! Moslims zijn een pest en een gevaar in elke maatschappij waar ze opduiken! De ratten van de planeet! Zelfs onder elkaar!
Probeer de grootste partij van Belgie daar dan van te overtuigen, het adres heb ik je al meermaals gegeven.
Oud 28 september 2015, 18:04   #24
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan jij mij de draad en de reactie nummer bezorgen waar ik dat geschreven heb Bobke ?
Kijk naar je eerste reactie hier op dit item, daarom vroeg ik of je wel nuchter waart. En ik ben er niet ver naast, want je weet zelf niet wat je postte.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 18:11   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer de grootste partij van Belgie daar dan van te overtuigen, het adres heb ik je al meermaals gegeven.
Wapper heeft gelijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 18:24   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan jij mij de draad en de reactie nummer bezorgen waar ik dat geschreven heb Bobke ?
De post waar ik op reageerde.
Zo moeilijk kan dat voor u niet zijn, tenzij ge weer een Artitje wilt doen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 19:07   #27
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef mij één reden waarom ik met jou, rechts of extreem rechts een inhoudelijke discussie zou voeren ?
Dat is nu net mijn punt: u komt hier helemaal niet om een discussie te voeren met woord en wederwoord. Het enige wat uit uw klavier komt zijn debiele hit-and-run one-liners.

U bent een schande voor de vereniging waarvan u het logo hier als avatar misbruikt en waarvoor ik respect heb.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 22:28   #28
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik treed bij deze @Wapper bij en vermeld nog dat dom links even onzinnig lijkt als dom rechts. Men zou zo'n mensen een eigen forum moeten gunnen.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 28 september 2015 om 22:29.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 22:35   #29
Paul0408
Vreemdeling

Standaard

‘Christenen maken zich zorgen’

Dominee Gottfried Martens bevestigt dat veel christelijke asielzoekers hetzelfde probleem hebben. ‘In de asielcentra bepalen de moslims de regels’, aldus Martens. ‘‘Waar wij ons bevinden, geldt de sharia’. In de keuken mogen de christenen hun eigen eten niet klaarmaken. Wie niet vijf keer per dag richting Mekka bidt, wordt bedreigd. Ze maken zich allemaal zorgen over wat er zal gebeuren wanneer de strenggelovige moslims het asielcentrum verlaten. Moeten we ons in de toekomst verstoppen als christenen in dit land?’

En het verhaal van Said is geen alleenstaand geval. In de Duitse plaats Hemer hebben Algerijnse asielzoekers een Eritreeër en zijn zwangere vrouw aangevallen. Een van de Algerijnse mannen viel hen aan met een kapotgeslagen fles omdat ze een kruis om hun nek droegen.

Ook in Giessen werd een jonge Syriër bedreigd.
Paul0408 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 23:14   #30
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

VLUCHTELINGENCRISIS Met een spontane demonstratie hebben vanavond ongeveer vijftig Syrische asielzoekers in de Duitse plaats Kassel hun ongenoegen geuit over de manier waarop ze zijn ondergebracht. De mannen, vrouwen en kinderen trokken een uur door de binnenstad, zei de politie.

Met spandoeken eisten ze meer douches en toiletten en betere toegang tot medicatie. Daarnaast klonk het "Breng ons naar een betere plek'' en "De winter komt - geef ons informatie''.

Na de demonstratie keerden de vluchtelingen terug naar de brandweerschool waar ze zijn ondergebracht.

Hoelang gaan wij dit nog toelaten , de asielzoekers zijn met niks tevreden.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 00:41   #31
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ze een Belgisch paspoort geven, dat versnelt de 'integratie' en o wee wie ook maar kritiek op de islam uit ... dat zijn onverdraagzame racisten
FDW kreeg van Jambon de wind van voor toen hij kritiek had op de koran.
Er is niets mis met de koran volgens Jambon. Hij eist respect van ons voor moslims die hun geloof belijden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 00:49   #32
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Theo Francken doet wat hij kan rekening houdend met de huidige door de vorige 'progressieve' regeringen en 'progressief' Europa gemaakte wetten.
Naar wat ik opmaak uit zijn stelling zou hij content moeten zijn met de huidige massale toevloed van immigratie.

Citaat:
De gemiddelde Belg staat behoorlijk negatief tegenover migratie. 61 procent vindt dat er teveel migranten zijn in ons land, blijkt uit een onderzoek van IPOS. 'Ik heb nog veel werk voor de boeg', reageert staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) tijdens een gesprek op RTBF. 'Immigratie is namelijk iets positief , een aanwinst voor het land. Een land zonder migratie is rampzalig', klinkt het.

Francken gaat zo in tegen een andere conclusie uit het IPOS-rapport. 58 procent van de Belgen vindt namelijk dat migratie ons land op een negatieve manier verandert.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/th...al-593463.html
Oud 29 september 2015, 00:56   #33
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul0408 Bekijk bericht
‘Christenen maken zich zorgen’

Dominee Gottfried Martens bevestigt dat veel christelijke asielzoekers hetzelfde probleem hebben. ‘In de asielcentra bepalen de moslims de regels’, aldus Martens. ‘‘Waar wij ons bevinden, geldt de sharia’. In de keuken mogen de christenen hun eigen eten niet klaarmaken. Wie niet vijf keer per dag richting Mekka bidt, wordt bedreigd. Ze maken zich allemaal zorgen over wat er zal gebeuren wanneer de strenggelovige moslims het asielcentrum verlaten. Moeten we ons in de toekomst verstoppen als christenen in dit land?’

En het verhaal van Said is geen alleenstaand geval. In de Duitse plaats Hemer hebben Algerijnse asielzoekers een Eritreeër en zijn zwangere vrouw aangevallen. Een van de Algerijnse mannen viel hen aan met een kapotgeslagen fles omdat ze een kruis om hun nek droegen.

Ook in Giessen werd een jonge Syriër bedreigd.
Ze volgen gewoon hun instructieboekje waar volgens de poco's niets mis mee is, en daar behoort sinds enkele weken ook Jambon bij.
Oud 29 september 2015, 11:31   #34
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Dat is nu net mijn punt: u komt hier helemaal niet om een discussie te voeren met woord en wederwoord. Het enige wat uit uw klavier komt zijn debiele hit-and-run one-liners.

U bent een schande voor de vereniging waarvan u het logo hier als avatar misbruikt en waarvoor ik respect heb.
Was dat in de voorbije periode dan niet het geval ?
In de volksmond noemt dit: van hetzelfde laken een broek krijgen
Want aan een linkse vragen voor oplossingen voor de asielcrisis staat VOLLEDIG haaks op jullie geroep en getier van de voorbije jaren, dat België de asielkraan moest dichtdraaien en zijn grenzen sluiten, ongeacht wat daarvan de nationale en internationale gevolgen zijn of waren.
Want mijn voorbeeld is meer dan duidelijk, en slaat NIET op het VB, maar op de partij waar 32% van de Vlamingen voor warm liepen, maar die NU de kop in het zand steekt, ipv hun voorbeeld uit 2012 in de praktijk om te zetten.

1-2-2012
Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
Oud 29 september 2015, 11:42   #35
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was dat in de voorbije periode dan niet het geval ?
In de volksmond noemt dit: van hetzelfde laken een broek krijgen
Want aan een linkse vragen voor oplossingen voor de asielcrisis staat VOLLEDIG haaks op jullie geroep en getier van de voorbije jaren, dat België de asielkraan moest dichtdraaien en zijn grenzen sluiten, ongeacht wat daarvan de nationale en internationale gevolgen zijn of waren.
Want mijn voorbeeld is meer dan duidelijk, en slaat NIET op het VB, maar op de partij waar 32% van de Vlamingen voor warm liepen, maar die NU de kop in het zand steekt, ipv hun voorbeeld uit 2012 in de praktijk om te zetten.

1-2-2012
Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
In de volksmond zeggen ze:

clean up your own shit!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2015, 06:20   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-sharia.dhtml

En dit is nog maar in de opvangcentra. Wacht tot ze gewoon in de steden leven??? Waar blijft frau Merkel nu???
Die heeft het lef al niet meer er ook nog maar iets aan te doen.

Die zal geen nieuwe ambtstermijn meer 'krijgen' denk ik.

Maar dat zal haar een worst wezen daar ze het boeltje (lees: héél de EU) deftig overhoop heeft weten te zetten.

Dat moet slecht afgelopen zijn denk ik ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 oktober 2015 om 06:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be