![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Uw pas en rijbewijs zijn toch heilig zekers?
Wie weet wat doet die ermee... Vaneigenst aangeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toon dat jij ontzettend veel boeken gelezen hebt en geef hem er nog honderd euro bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat uitschot in 't vervolg maar in Gent staan, er zit al voldoende tuig in Aalst..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet? Aangeven die handel!
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ja tis da. De mensheid is slecht. Ge kunt er best geen vertrouwen in uitputten touch me baby. Ge rijdt er nog beter over dan te helpen... Voorbarige zelfverdediging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Net telefoontje gekregen van de politie in Aalst.
Na mijn aangifte die nacht heb ik zelf geen enkele stap meer gezet. De oorspronkelijke aangifte bleek voldoende om de camerabeelden op te vragen van de poging om mijn bankkaart te gebruiken. Politieman in Aalst denkt dat hij de dader herkent uit een ander dossier. Ik mag een fotodossier gaan bekijken vrijdagavond. Bankkaart terug operatief namiddag van de vijfde werkdag, visakaart een werkdag later. Rijbewijs derde werkdag, in theorie had ik een weekend en twee dagen niet mogen rijden. ID kaart na een dag of twaalf. Was al vergeten dat die klaarligt. Ook stopdoc getest. ID kaart werd automatisch als gevolg van de aangifte geblokkeerd. Mijn verificatie van die databank resulteerde in een brief van Binnenlandse Zaken, 'iemand had dan en zo mijn oude pas geverifieerd', maar met een uitleg van negen paragrafen. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 13 oktober 2015 om 14:53. |
![]() |
![]() |