![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter kwam dat indertijd vertellen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() [quote=Lukkas;7842258]Verschillende jaren geleden heeft men toch ook grote kuis gehouden bij Gazet van Antwerpen, omdat deze krant 'te veel' overhelde naar rechts. Er is nauwelijks nog een krant die de waarheid durft of mag schrijven. De propagandamachine van Stalin werkte op dezelfde manier. En dan noemt men zich hier democratisch. De mensen voorliegen of feiten verzwijgen is een regelrechte misdaad tegen de bevolking.
Citaat:
Weten we de waarheid niet ? de waarheid is dat we het weten dat ze hem verdoezelen , stom genoeg is het geen mode om direct en eerlijk te zijn... jammer echt jammer. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de redactie - RVB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Eigen ervaring weer , want in deze discussie kan ik beter niet mijn echte naam geven .
Mijn studerende kinderen , kunnen het zich niet permiteren om tegendraadse stellingen te hebben in hun hogere studies . Profs , stage-meesters , jury van het eindwerk is links . Als die mensen beweren dat de Syrische vluchtelingen allemaal universitairen zijn , of arme kindjes . Dan is dat zo . Zelfs als je tijdens je stage op "het klein kasteeltje" grote gevechten ziet , verkrachtingen weet gebeuren . Dan nog moet je een positief gevoel hebben . En leuke dingen schrijven . Je mocht er eens kritisch over zijn , = geen diploma = geen werk . |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tenzij je nu met bronnen komt dat het Vlaams Blok niet ontstaan is uit de VNV-vleugel van de VU natuurlijk. Of dat de naam Vlaams Blok geen verwijzing is naar de naam waarmee het VNV in '36 naar de verkiezingen trok. Maar ja we zouden natuurlijk beter de les geschiedenis, het journaal, de gazetten en best ook meteen het internet afschaffen zodat de kindertjes niet met al die lastige weetjes naar huis komen. In goedgekeurde opvoedingskampen kunnen ze dan een opgepoetste versie van de geschiedenis te horen krijgen waarin Hitler een communist was, er geen enkele Vlaming met hem gecollaboreerd heeft en als er al iemand gecollaboreerd had die na de oorlog zeker nooit een politieke partij opgericht zou hebben en dat als er daar al iemand van een politieke partij opgericht zou hebben, dat zeker en vast niet het Vlaams Blok geweest zal zijn. Het VB werd daarentegen opgericht door door god zelve naar aarde gezonden engelen die in de lichamen van de dappersten der gevallenen van de Guldensporenslag zijn gekropen, zichzelf met hun vlaamsche waarden uit de Vlaamsche klei hebben getrokken, om dan gekleed in enkel de Vlaamsche vlag waar de lelieaards nog mee verjaagd zijn geweest een gloednieuwe partij op te richten. Een schone lei waar andere schone leien een goddelijk puntje aan kunnen zuigen, mijn gedacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 2 oktober 2015 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu , ik zie veel van mijn Franstalige vrienden hetzelfde denken en zeggen . Die zijn dan ook onder invloed van het VB ? Twijfelachtig . Maar jij denkt dat het V.B. uiterst rechts is hé ? Ik kan je garanderen dat vele Franstaligen niet meer geloven in het P.S. verhaal . Vooral Brusselaars , die me in mijn taal aanspreken uit respect . Misschien moet je dringend deze mensen verjagen om betere cijfers te krijgen bij verkiezingen . Armoede en achterlijkheid geeft altijd linkse stemmen . Die verlies je bij vooruitgang . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De film van de Loteling, was dat geen Franse bedoening??? De beeldenstorm, was dat geen Franse bedoening??? Ga naar het zuiden van Frankrijk en bekijk alle ruïnes, oei het waren de Franse koningen die daar schuldig aan waren... Werd er ons vroeger ook niet gezegd dat als de Belgische koning voor iemand bang waren; het voor de franse waren die hun ogen op la Belgique zouden laten vallen??? Waarom horen wij nooit spreken van de verschrikkelijke onderdrukkingen en misdaden tegen de mensheid van de Fransen in Algerijën waar zij de onafhankelijkheid wouden tegenhouden??? Al gehoord over de slavenafslachting van de Fransen (ze vielen als vliegen, zo moesten ze werken en kregen bijna geen eten) in de Caraïben... Niemand moet de daden van de Vlamingen door de geschiedenis heen verschonen of verbloemen; maar vertel dan het hele plaatje en niet alleen dat deel dat la Belgique zo graag hoort... Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 oktober 2015 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zelfs al zouden niet alle door u zwaarwichtig bevonden gebeurtenissen aan bod komen, zie ik nog altijd niet goed in waarom we de ontstaansgeschiedenis van een in 2015 zeer relevante Vlaamse partij zouden moeten verzwijgen omdat er ook er toevallig ook niet in detail getreden wordt over de avonturen van Holoul in de zomer van 1564. ps: als u beweert dat de beeldenstorm een Franse bedoening was, hebt u inderdaad gewoon op een slechte school gezeten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Jihadis slaan op verschillende manieren toe.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |