![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij mogen ook niet met ons klak in de klas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat soort uitroep van een islamiet komt, misschien het moment voor dat partijbestuur, om eens serieus na te denken wat het meest geschikte partij-logo zal zijn, een roos of een "islamitisch half maantje".
![]()
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik ben al heel mijn leven sos en ik kan u verzekeren dat uw uitspraak flink ernaast zit, uw soort dient verwijderd te worden uit Europa. en als het zover komt dat er verplichte uitzettingen komen geef ik mij op om uw soort goedschiks of met de harde hand te verwijderen. en zo denken veel sossen. genoeg is genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wèl weet is dat ik zeer standvastig geworden ben: terwijl ik viertalig ben en in Antwerpen (niet in Brussel) toeristen in al die talen steeds behulpzaam was, spreek ik ondertussen enkel Nederlands. Waar ik vroeger al eens bijdroeg bij inzamelacties behoud ik ondertussen het recht om dit strikt te beperken tot hetgeen me jaarlijks van mijn inkomen wordt afgenomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een rechtbank in Warschau heeft een beslissing van de Poolse overheid uit 2013, om deze religie niet als een legitiem geloof te registreren, nietig verklaard omdat het Poolse Ministerie voor Administratie en Digitalisering aan de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster (FSM) geen verlenging van twee maanden verleend had om extra documenten in te dienen. Hierdoor komt de religie van de Pastafari in aanmerking om als officiële godsdienst erkend te worden.
Hun symbool is een vergiet. Dus als ik mij bekeer tot de religie van Pastafari dan mag ik overal rondlopen met een vergiet op mijn hoofd, ook als ik ga zwemmen en als ik ga werken. En mag ik dan ook als deze persoon rondlopen? De moslima's dragen toch ook een nikab. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 3 oktober 2015 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en ook eisen dat alle kinderen noedels en gehaktballen eten op schoolreis.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het is ook nog eens volledig toepasselijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat 'gelijke' islam/sharia 'kansen' promotiecentrum nog altijd niet opgedoekt ? Waar wacht men op ?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 7 oktober 2015 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=vmjSltIaloY ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Zolang ik een zwembroek aan moet, moet men de boerkini verbieden. Compromis.
Ik ben ook volledig tegen vrouwenuurtjes, kinderuurtjes, gehandycaptenuurtjes, spijt van tatoeage-uurtjes, dikkertjesuurtjes, anorexia-uurtjes, rijkenuurtjes, politiekeruurtjes, getuigen van jehova uurtjes, moslimuurtjes, hindoe uurtjes, bierbuikuurtjes, gereformeerd protestantse uurtjes, nog meer gereformeerd protestantse uurtjes, ... als mensen zich niet goed in hun vel voelen werkt dat averechts. Verstoppen helpt niet. Zichzelf aanvaarden door aanvaard te worden. Al die speciale uurtjes maken ook dat straks niemand nog kan zwemmen vermits dat het inplannen in de steeds flexibeler wordende werkschema's van de werkenden moeilijker maakt. Dit gezegd zijnde : in Antwerpen heeft men op kosten van de belastingbetaler een hele vleugel bijgebouwd aan het olympisch zwembad Wezemberg. Fijn dacht ik, kan ik eindelijk toch gaan zwemmen als het zwembad voor de zoveelste keer toe is om de haantjes de voorste te laten kampen. Pfff. Vorige week weer één of ander kampioenschap en mocht ik toch niet binnen. De nieuwste generatie zwemmers moet zich kunnen inzwemmen. Topsport is nog altijd belangrijker dan breedtesport. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 7 oktober 2015 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Boerkini toelaten om godsdienstige reden en een T-shirt om medische reden mag niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw plaats kennen in Belgie, er zijn aparte wetten voor de niet-moslims.
![]() |
![]() |