Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2015, 17:49   #21
Black Seven
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Van het weekend op familiebezoek geweest en de dochter daar -12 jaar- was over de vluchtelingen bezig. Haar klastitularis sprak constant positief over de vluchtelingen. Zij reageerde daar negatief op en hopla een dikke nota in haar agenda. Daarop heeft mijn broer er iets terug bijgeschreven. Maar dan even naar die klastitularis persoonlijk (en was duidelijke taal). Vandaag ben ik dan maar haar van school gaan halen. Hilariteit toen de klastitularis aan de poort stond en ik haar ook eens mijn mening zei. Mevrouw werd even wit zien (dan was wat ik hier op het forum verkondig nog heel beleefd).

In mijn nichtje haar klas : op 24 personen zijn er 17 -waarvan 15 meisjes- die walgen van vluchtelingen. De andere 7 personen durfden of mochten van thuis hun mening niet vertellen. De klastitularis bleek wederom zwaar geschokt te zijn
Men doet continu pogingen om Vlaamse kinderen te hersenspoelen en te overtuigen dat een invasie aan vluchtelingen enkel en alleen maar positief is voor de economie en de samenleving.
In werkelijkheid zijn de meeste kinderen gelukkig slimmer, en beseffen ze reeds dat asielzoekers niet veel goeds met zich meebrengen.
Dat de meerderheid van die gelukzoekers agressief ongedierte is daar komen ze op latere leeftijd dan wel zelf achter, zeker als er binnen 10 jaar een paar miljoen extra nieuwe inwoners bijgekomen zijn.
Black Seven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 17:55   #22
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Van het weekend op familiebezoek geweest en de dochter daar -12 jaar- was over de vluchtelingen bezig. Haar klastitularis sprak constant positief over de vluchtelingen. Zij reageerde daar negatief op en hopla een dikke nota in haar agenda. Daarop heeft mijn broer er iets terug bijgeschreven. Maar dan even naar die klastitularis persoonlijk (en was duidelijke taal). Vandaag ben ik dan maar haar van school gaan halen. Hilariteit toen de klastitularis aan de poort stond en ik haar ook eens mijn mening zei. Mevrouw werd even wit zien (dan was wat ik hier op het forum verkondig nog heel beleefd).

In mijn nichtje haar klas : op 24 personen zijn er 17 -waarvan 15 meisjes- die walgen van vluchtelingen. De andere 7 personen durfden of mochten van thuis hun mening niet vertellen. De klastitularis bleek wederom zwaar geschokt te zijn
Je zou ook beginnen geloven dat leerkrachten, net zoals journalisten, zorgvuldig gescreend en geselecteerd worden zodat er zeker geen rechtsdenkende elementen bij zitten. Misschien daarom dat een vaste benoeming als leerkracht vastkrijgen zo'n moeilijkheid is.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 18:12   #23
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Seven Bekijk bericht
Men doet continu pogingen om Vlaamse kinderen te hersenspoelen en te overtuigen dat een invasie aan vluchtelingen enkel en alleen maar positief is voor de economie en de samenleving.
In werkelijkheid zijn de meeste kinderen gelukkig slimmer, en beseffen ze reeds dat asielzoekers niet veel goeds met zich meebrengen.
Dat de meerderheid van die gelukzoekers agressief ongedierte is daar komen ze op latere leeftijd dan wel zelf achter, zeker als er binnen 10 jaar een paar miljoen extra nieuwe inwoners bijgekomen zijn.
Spijtig genoeg is dat niet enkel voor kinderen zo . Het spelletje gaat door in het middelbaar onderwijs en in het hoger of universitair onderwijs .
In feite worden de tieners en jonge twintigers erger aangepakt .
In de lesuren worden ze lamgeslagen met verdraagzaamheid en multicultuur , en na de lesuren worden ze gepest , beroofd of verkracht door de import .
Daar over praten keldert je kansen op een diploma .
De gedachten-politie is in staat je diploma of tewerkstelling af te nemen .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 18:15   #24
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Islamitische vluchtelingen op zoek naar seks met Europese vrouwen een menswaardig bestaan, hebben naast traag internet nog een ander prangend probleem:

https://www.youtube.com/watch?v=XUr_KQbWNGs

Vrouwen tussen de 16 en 24 jaar die deze mensen willen helpen kunnen zich melden bij het burgerplatform 'Refugee Welcome'.

Wanhopige vluchtelingen, op de vlucht voor geen seks met Europese vrouwen armoede, oorlog en geweld.
Een testosteronbom.
Een mensenrecht om van de grond te gaan.
Nu nog gewillige kaffirmeiden vinden. Zal niet zo moeilijk zijn.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 18:54   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Leerkrachten die denken als de gemiddelde Vlaming, zijn in de klas zuinig met commentaar: ze weten wel beter.
Leerkrachten met een missie (zoals die aanbellende mensen "webt kij et likt al kesien ... wei bwengen de boudschap ..., ofwel zoals de linkse rode ratten ...) die vliegen er volle bak in. Maar dat zijn er wellicht niet zoveel.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 18:55   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Een testosteronbom.
Ik ken een jonge vrouw die aids heeft ....

ooooo: zo stout.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 5 oktober 2015, 19:11   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Een testosteronbom.

In ons jargon noemen we dat soort meiden 'lager dan een stoephoer...'
Oud 5 oktober 2015, 21:28   #28
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Er zullen veel Europese vrouwen volgespoten worden door allerhande vreemdelingen.

Al dan niet onder dwang.

Het zal een hype worden, als modern en trendy bestempeld worden.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 21:36   #29
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Deze jongen is ten dode opgeschreven, wie niet genoeg klaarkomt krijgt namelijk balkanker.

Wil jij deze mens balkanker doen krijgen of gaan we hem effectief helpen?

Hier zijn tal van Europese vagina's die deze medische hulp kunnen verlenen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 00:11   #30
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Dat ze zichzelf behelpen of mogen ze dat niet van hun 'geloof' ? Stamp die gasten toch buiten, daar komt niks goeds van terecht. Een ware verkrachtingsgolf zal het resultaat zijn als men die in onze samenleving loslaat. Bescherm onze vrouwen. Zet die primitieven het land uit.
Oud 6 oktober 2015, 06:58   #31
Anna List
Banneling

Standaard

iedereen 2 bakstenen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 12:21   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
iedereen 2 bakstenen.
Dat kan pijn doen.

.

Oud 6 oktober 2015, 13:31   #33
Anitta
Banneling

Standaard

homans heeft zich aangemeld als neukbeest, gegarandeerd dat 2/3 van die zogenaamde vluchtelingen direct terug naar hun thuisland gaan. doet ze eindelijk iets nuttig.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  media_xll_5566801.jpg‎
Bekeken: 95
Grootte:  18,4 KB
ID: 100367  

Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 13:33   #34
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat kan pijn doen.

.
goed opletten voor uw vingers, da's al.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 13:50   #35
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
homans heeft zich aangemeld als neukbeest, gegarandeerd dat 2/3 van die zogenaamde vluchtelingen direct terug naar hun thuisland gaan. doet ze eindelijk iets nuttig.
Ik weet niet, als SM meesteres zou ze volgens mij hoge toppen kunnen scheren.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 13:52   #36
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Zo lelijk is die nu toch niet, niet moeder's schoonste, maar toch ook niet zo'n schrok zoals sommigen haar omschrijven.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 14:28   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Zo lelijk is die nu toch niet, niet moeder's schoonste, maar toch ook niet zo'n schrok zoals sommigen haar omschrijven.
Ze hebben geen argumenten en ze moeten toch iets zeggen vanuit hun frustratie.
Oud 6 oktober 2015, 14:44   #38
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik gruwel ook van die algemeen misbruikte term 'oorlogsvluchtelingen'. Dat wordt te pas en te onpas gezegd terwijl iemand pas oorlogsvluchteling is eens hij daarvoor erkend is.
Oud 6 oktober 2015, 14:44   #39
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik gruwel ook van die algemeen misbruikte term 'oorlogsvluchtelingen'. Dat wordt te pas en te onpas gezegd terwijl iemand pas oorlogsvluchteling is eens hij daarvoor erkend is.
Oud 6 oktober 2015, 15:35   #40
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Standaardterminologie bij de VRT voor ongeveer alles wat komt aanwaaien uit het zuiden.
Officiële erkenning of backgroundcheck niet nodig.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be