![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Are you serious? Komaan jongen ons "dwergstaatje"-BNP bedraagt 2/3 van, dat van uw "groot en machtig land" Turkije. Maar ik ben helemaal akkoord dat er volstrekt geen reden was om die kerel met zoveel eerbetoon te ontvangen. Laat hem eerst eens ophouden met het bombarderen van de Koerden. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik veronderstel dat de OP daarmee wil zeggen dat de veiligheidsmensen de afspraken en regels moeten respecteren die in zo een geval gelden
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Erdogan is een man met een ruggegraat. In gans de EU loopt er geen enkele rond zoals hij. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Klopt , dat type vind enkel zijn gelijke in Rusland . Effe kijken of ie nu nog even hoog blaft , de Turkse islamiet .
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Turken zijn lepe gasten !
Overal checken hoe ver ze te ver mogen gaan. Toch zal ik bij mijn volgende korte tussendoor vakantie in all inn formule in Turkije relatief kwistig omspringen met drinkgeld. 't Is er goedkoop genoeg; het tipgeld moet geen hoge bedragen zijn; ze bedienen u nog beter dan ze doorgaans al doen; en het weerhoudt hen mogelijks om toch te proberen naar hier te komen .... en ge voelt u zo'n beetje gelijk madam Erdogan in Brussel: ze buigen voor u. Da's allemaal nie helemaal waar hoor. De helft is gelogen, maar maakt deel uit van het decorum van het verhaal. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken die types van de Turkse veiligheidsdienst wel: een air van belangrijkheid een een oneindig opgeblazen ego omdat ze in Turkije de grote man zijn. In feite zijn zo'n gasten dikwijls gewoon uitschot.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Schepen
|
Why the f.ck dit, Why the f.ck dat,hij word wel door de koning ontvangen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hij wordt niet voor niks de Turkse Poetin genoemd.
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Als ze die job niet hadden waren ze waarschijnlijk drugsdealers of mafiosi.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zijn net die jongens die ongestraft kunnen dealen in het groot.
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat Erdogan maar op past ,zijn land staan nog zware tijden te wachten . |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
Als de president van 300 miljoen Amerikanen ons land bezoekt vinden 11 miljoen Belgen het blijkbaar normaal dat onze eigen veiligheidsdiensten niets te koeten hebben is het zelfs de normaalste zaak van de wereld dat tijdelijke muren van containers worden opgericht. Bezoekt de president van 200 miljoen Turken ons land dan zouden diens veiligheidsdiensten beter thuisblijven. Twee maten twee gewichten.
Dit gezegd zijnde : Eerste ministertje Michel had ipv Erdogan een hand te geven die vent moeten neerschieten. Dat had hij moeten doen. Zulk een kans om een machtige reactionaire fundamentalistist neer te schieten en de smurf geeft hem een polleke. Boeeeeh! Hij zal zeker niet gemogen hebben van de reactionaire fundamentalist uit Antwerpen, de burgemeester van België. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|