|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  9 oktober 2015, 12:01 | #21 | 
| Minister-President Geregistreerd:  4 juni 2011 
				 |   Van d�*t beestje wel, niet van ons.  Wij zijn dan ook al wat meer geciviliseerd in vergelijking met die barbaren die owv hun strontideologie in de middeleeuwen zijn en altijd zullen blijven steken. 
				__________________ “How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” | 
|   |   | 
|  10 oktober 2015, 03:10 | #22 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 juni 2009 
				 |   Citaat: 
 ik vrees er voor dat het inderdaad TE simpel gaat zijn !! Polizeikers & (opgelegde) media bedwelmen ons met .... 
				__________________ C    kie M  nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen   Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 oktober 2015 om 03:10. | |
|   |   |