![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() -dubbel-
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 oktober 2015 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe je daarentegen wel wat tegen de misstanden kom je van een koude kermis thuis.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Bovenstaand bericht is een warrig verhaal van mij..
overnieuw dan maar.. Van mijn werkervaring weet ik dat etterlijke miljoenen euro's zijn overgemaakt om boeren in de bush ouderwets /middeleeuws biologisch te laten boeren; de jeugd ziet er geen brood in en trekt naar de stad of buitenland. Rest overgaan op moderne middelen; ik heb hiermee ervaring met de plofkip. Boeren waarmee ik werk(te) zijn analfabeet tot semi analfabeet, hebben snars verstand van boekhouden en dus ook adequaat de kippen de vriezer in gooien als deze plofkippen volgroeid zijn. Gevolg kippen worden doorgevoerd met duur voer terwijl ze allang geslacht hadden moeten worden -de vriezer in-. Je begrijpt dat er meer kosten dan opbrengsten op deze manier worden gemaakt. Zo zal het ook gaan met die Indiase boeren. Het is kiezen tussen middeleeuws boeren of moderniteit maar daar is wel een bepaalde mentaliteit en opleiding voor nodig. Alsook infrastructuur. Ik zie hier een verband met het India & Monsanto verhaal. Alleen hadden 'mijn' boeren meer geluk, nml de lening voor het voer en kuikens wordt natuurlijk nooit terugbetaald, zonder nadelige consequenties voor de bosnegers... Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 oktober 2015 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C kent meer over dit onderwerp.
Mijn enige bedenking, vanop afstand. Vanuit ons perspectief: wij kennen dat, de chef coutumier. Terwijl je die figuur waarschijnlijk nooit mag overslaan in alles wat je doet ter plaatse.
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tsja..........., en maar zeggen dat vrouwen geen macht hebben. Gevolglijk gaat de chef coutumier mij op een achterbakse manier pakken. Enfin, nu zijn 'ze' boos op me dat ik een kutaannemer gestuurd heb, en boos dat ik niet hem het volledige bedrag aan die aannemer betaald heb, en boos dat ik niet nog meer toiletten heb laten bouwen... En straks ook boos mocht die knecht het gevang in vliegen. Jawel ik blijf aankloppen bij de politie ! Nu moet ik wel zeggen dat dit een zeer uitzonderlijke situatie is, die ik niet eerder heb meegemaakt ! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 oktober 2015 om 04:22. |
|
![]() |
![]() |