![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gezonde mannelijke personen moet je juist achter laten, deze betekenen immers een mogelijk gevaar voor jou en zouden jou wel eens als voedsel kunnen gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet een onderdeel van de vraagstelling he. De vraagstelling is een keuze te maken om zo de meeste overlevenden te waarborgen. Dat is mijn enige reden om de zwangere vrouw toch in de reddingsboot te steken. Met een beetje geluk is het een extra overlevende. Zonder water duurt het helemaal niet lang en maakt het weinig uit wie er in dat bootje zit. Zonder voedsel kan het een pak langer duren en dan komt de vraag van wie kotelettekes en ribbekes wordt pas aan de orde.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zelfs gezagvoerder op het schip. Moest dat niet zijn, dan heb je geen beslissingsrechten. Je zou niet eens weten dat het Yacht aan het zinken is. Citaat:
Je kan dus slechts 8 andere personen aan boord van de reddingsboot nemen, als je het zelf wil overleven. Daarnaast moet je weten dat elke reddingsboot van een schip of Yacht verplicht voldoende water en voedsel aan boord moet hebben om minstens 14 dagen te kunnen overleven of het schip mag niet eens verder dan enkel mijlen van de kust varen. En de reddingsboot moet groot genoeg zijn om alle opvarenden te kunnen herbergen bij een noodsituatie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De punten die U aanhaalt hebben zijn misschien een reflectie van de realiteit, waar de opgave niets mee te maken heeft.
Voor dezelfde moeite is het een reddingsvlot voor 10 mensen, en mag 1 "leider" de keuze maken welke 9 anderen er mee mogen. Maar ik blijf bij mijn uitleg. De eerste 5 afvallers zijn gekozen op gegevens. Zonder meer informatie is de volgende keuze niet te maken op enige basis.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() *police officer shoots black male*
minus 1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |