![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn jaarlijks duizenden mensen die emigreren vanuit België. Waarom je heil niet zoeken in een staat die beter met je hang naar religie in lijn loopt ? Pilaarbijters sterven hier zo snel uit dat ze nog slechts een accent vormen in de realiteit van elke dag. De maatschappij is fundamenteel seculier geworden en ik zie geen enkele indicatie dat dit zou veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Xenophon is dat ik een Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is mijn land. Vlaams mijn taal. Katholicisme mijn geloof. Ik zie geen enkele reiden om mijn heil elders te zoeken want in Vlaanderen voel ik mij thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappigste is dat er geen enkel bewijs bestaat dat God bestaat. Voornamelijk de wetenschap heeft veel bijgelovigheden ontkracht. Ja eenhoorns en dwergen bestaan ook in mijn verbeelding. Wat is eigenlijk het verschil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zichzelf een product noemen, alle waarde laten afstammen van het land, de regio, de samenleving, de cultuur, dat is pas een teken van lage eigenwaarde.
Laatst gewijzigd door Nexer : 17 oktober 2015 om 19:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Iedere mens weet dat liegen, stelen, moorden niet kan. Daar is geen parabel of “geloof ideologie” voor nodig. Wel wetten en regels die exact toegepast moeten worden. Maar de geloof aanhang manipuleert de wetten steeds van uit hun eenzijdig gezichtsveld. Toen het alleen de “kerksen” en hun aanhang waren die de wetten van Napoleon naar hun hand zetten was het nog binnen onze regio denkwereld. Nu advocaten met moslim achtergrond de wetten verbuigen naar hun sharia wetten word het wel degelijk en probleem. Omdat de sharia niet geëvolueerd is en is blijven steken en steeds terugkeert bij tiran Mohamed en zijn dictaten voor zijn onderdanen. Ik wil andersdenkenden respecteren; Probleem is dat ze zwaaien met hun boekskes en zo doen alsof ze boven en ander staan waardoor steeds vijandigheid ontstaat.
Het handels rijk, op de zijde route 300 v. C. kende men al chaos toestanden door verschilde geloof toestanden. Skyten koning >> gaf opdracht om de pre geloof parabel te schrijven >> dat al die verschillende parabels zou samenvatten, Spijkerschrift kleitabletten van die parabel liggen in de kelders van het Vaticaan. (gevonden in gebied waar nu de Koerden leven, worden de koerden daarom steeds weer vervolgt door de Turken en co?) Aboriginals kennen geen schrift maar allen kennen hun versie van het ontstaan, hun geloof verhaal dat eeuwen oud is. Zoals de parabel Van den vos Reynaerde door generaties gekend was, circuleerde de oer geloof parabel. Het enige waar de mensheid in gelooft is de drie eenheid {macht-geld-seks} Vanaf Mohamed telt voor de islam, alles er voor word systematisch afgebroken omdat ze willen vermeiden dat de oer-parabel bestond. Het meest scheven de Grieken over de skyten “Nazaten van het oude Israël” staat nadrukkelijk in de Talmoed, de bijbel beschrijft even de skyten in een paragraaf, maar dan als woeste krijgers, minimaliseren en degenererende t’jeven uitleg. Skyten in de huidige Oekraïene en Roemenië, en oostelijker in Rusland tot aan de grens met Partië. Partië was een groot rijk, dat zich uitstrekte van het huidige Syrië tot het westen van India. De Skyten heetten later de Goten, naar één van hun stammen. Dus joden , christenen en islam hebben deze oer parabel omgebouwd om hun heersers aan de macht te houden met boven natuurlijke machten, zijn gewoon eerste politieke ideologieën. De nieuwe heersers zijn niet beter. Als de president van de VS van de Lord begint, begint en oorlog. Wat heeft Poetin als eerste in ere hersteld…. En Erdogan…. Om zijn Ottomaanse rijk terug te brengen met hem als grote voorman…. Juist die parabels zijn er om het volk onder de sloef te houden, niet meer. En daar zijn al miljarden mensen voor vermoord.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je beseft niet eens, met al je paardenbrillen op je knieën gezeten aanbiddingen van het niets, dat Vlaanderen het juk van het katholicisme al een paar decennia heeft afgesmeten. Er zullen tegenwoordig nog maar zeeer weinig Vlaamse meisjes of Vlaamse jongens zijn die pas ontmaagd worden op hun huwelijksnacht. Er zullen maar zeeer weinig gezinnen zijn waar mevrouw geen voorbehoedsmiddelen neemt. Er zullen maar zeer weinig echtgescheidenen zijn die niet opnieuw gaan samenwonen, als ze daar de kans en het geluk toe hebben. Er zijn nog maar zeer weinig "roepingen". Tussen dit en 10 jaar zijn de oudjes die nu nog kerks zijn, allemaal overleden. Ik ken geen enkel gezin waar de zich als homo outende nakomeling niet omarmd wordt net alsof hij/zij gehuwd zou zijn met zijn of haar partner. Het wordt hoog tijd dat wij, atheïsten, eens wat minder tolerant gaan zijn voor die oplichters, die de kaloten zijn. 't Is genoeg geweest. We hebben ons koest gehouden voor onze brave grootouders, maar die zijn inmiddels zo seniel, dat we geen schrik meer moeten hebben om hen te schofferen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 oktober 2015 om 06:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Symbolisch is dat gescheiden, maar het is maar pas gescheiden als ge uw financiële structuur er ook mee scheidt he. Wij leven helemaal niet gescheiden van geloof. Ik word er dagelijks mee geconfronteerd en ik hoor nog dagelijks de klokken luiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die klokken, dat zie ik meer als een cultureel gegeven. Welke burger heeft nu nog de reflex van naar de mis te lopen als hij de klokken hoort ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zolang de klokken luiden, zolang de maatschappij betaalt.
En ik geloof niet dat de Kerk zo snel zal uitdoven. Ze hebben nog steeds talrijke kandidaten voor de rol van paus. En als Leonard op pensioen gaat en paar duizend netto per maand opstrijkt, staat er al een volgende in de rij klaar. Zolang er geld te rapen valt, zal dat niet uitsterven. This is the land of: posjespakkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen, de voorstanders van de boterzachte multicul, de verantwoordelijken van de toestand zoals ze nu is (samen met de sossen). Zij zullen eens verklaren dat een inburgeringsbeleid dat nog maar enkele jaren loopt mislukt is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als alle andere partijen, dan tegenstanders van de multicul zijn, WAAROM is dit dan op dit ogenblik niet zichtbaar ? Want UNIZO en VOKA zijn overgelukkig met de nieuwe lading goedkope werkkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dan is mijn vraag waarom groen en rood zich zo laten spannen voor de kar van UNIZO en VOKA... en kom nu niet af dat dat de fout van de NVa zou zijn, want vooral de sossen zijn al vele decennialang de waterdragers van het groot-kapitaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dikke zever hé goedkope werkkrachten ? loon -kost is een loon-kost gelijk wie er nu werkt toch ? wat zal er daar nu goedkoop aan zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel vast dat de grootste onverdraagzaamheid en gebrek aan relativering uit religieuze hoek komt, of eraan gerelateerd is. Met jouzelf als pijnlijk voorbeeld.
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=82
Ik heb enkel de volgende zin gekopiëerd: Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=220285 Citaat:
Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voka zal zorgen voor de "begeleiding"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een samenleving die zijn moraal baseert op het geloofsgeloof , heeft geen toekomst. Dan krijg je een ruwe, egoïstische, zinloze en depressieve samenleving. In zo'n samenleving wil ik niet leven.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |