![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Wat bewijzen foto's ? Foto's kunnen op het eerste het beste stort genomen worden, want niemand zal het verschil merken.
Maar de omwonende van die zomerfestivals, de medewerkers en zelfs sommige festivalgangers kunnen en zullen mijn reactie onderschrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Idd leuke vergelijking. ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat, indien je het zou vergeten, over mensen die hier komen genieten (lees: misbruik maken) van onze gastvrijheid (lees: we hebben geen keuze) en vinden dat zij hun eigen vuil niet moeten opruimen. Hun smerige rioolrattenmentaliteit kwam ook al in andere draden aan bod (zoals de draad waarin het ging over de islamisten die te schoon zijn om hun eigen smeerlapperij op te kuisen).
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dat vuil daar achterliet kan ik daar niet op uitmaken. Laatst gewijzigd door Bobke : 19 oktober 2015 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sorry to piss on your fire. Dus, nogmaals: de rioolratten besmeuren ons land. Kun je daar mss eens op reageren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Mss openen de Calais camp foto's je ogen?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je trouwens dat de meerderheid op die festivals geen Belgen zijn, maar buitenlanders die hier de boel komen verzieken. Tomorroland zou nog geen 5000 bezoekers halen als ze het van de Belgen zouden moeten hebben, want die kunnen dat nog amper betalen. Ook Werchter en Gent hebben meer buitenlandse bezoekers dan Belgen. De festivals die de Belgen nog kunnen betalen, worden vrij proper achter gelaten. Maar van deze vuilnisbelten kan je duidelijk zien, dat ze niet door festivalgangers zijn veroorzaakt. Denk niet dat die kinderwagens en pampers achterlaten, daar ze op die plaatsen geen kinderen bij hebben. Ik vermoed ook niet dat festivalgangers hun tentjes langst de openbare wegen opzetten, daar er door de politie word op toegezien dat dit niet gebeurd. Deze storthopen zijn duidelijk achter gelaten door een groep zwevende mensen, die hun sporen achterlaten langst heel het traject dat ze afgelegen. Het ergste is nog, dat deze zwevers in hun thuislanden de boel wel proper hielden en hun vuil op ruimden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Heeft wat van markerende honden.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ze het al proper hielden, was het omdat er gruwelijke straffen op sluikstorten stonden. Zoals in de Emiraten. 6000 Dirham als ze je betrappen, en voor gastarbeiders is het kaartje retour en niet meer terugkomen, na het betalen van die boete.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben het geld om iemand in te huren om de boel proper te houden. Daarnaast zijn de straffen op sluikstorten in de Arabische wereld inderdaad niet min. Een andere zaak is, dat men in die landen weinig met voorverpakte voeding en plastiek zakjes werkt en dus minder afval heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast veel beter dan Laurent denk ik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |