![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten Frans-Vlaanderen, Vlaanderen en Nederland één Regio worden en Brussel een Vrijstaat? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 45,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach, die belgicisten worden zotter met de dag. Laat de mensen toch in vrede leven, "annexeren" laten we maar over aan extremisten...
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vindt deze discussie nogal onnozel eigenlijk en totaal niet relevant. We zijn er nu in geslaagd de conflicten binnen België zo goed en zo kwaad als 't kan te reguleren. Evenwel wel met als prijs een ondoorzichtig kluwen regels en een torenhoge staatsschuld. De prijs is hoog maar we hebben de conflicten kunnen reguleren en dat vind ik toch een puike prestatie.
Nu in een wereld waar nationale grenzen steeds meer en meer vervagen, een hertekening willen van het moeilijke evenwicht dat in Europa en in België door de jaren gegroeid is lijkt mij totaal absurd. Ik weet dat u gruwt van de huidige situatie, maar mijns inziens zou je door jouw voorstellen uit te voeren een nog veel ingewikkeldere situatie scheppen dan België nu al is.
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ...en toen werd Vlaanderen72 wakker, en mocht ie zijn onderbroek uitkuisen
![]()
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik ben :VLAMING,geen belg noch nederlander!!! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Het huidige Vlaanderen is een zuiver belgisch product. Een Limburger uit Hasselt heeft meer gemeen met een Limburger uit Maastricht dan met een Bruggeling - niettemin zijn ze allemaal Nederlanders. Ieder-een die zich een beetje met de zaak bezighoudt weet dat de Moerdijk - de delta van Maas en Rijn - de 'grens' vormt tussen het calvinistische Noorden en het katholieke Zuiden. Een kunstmatige opdeling, die mij volkomen koud laat aangezien ik heiden ben en het christendom zienderogen in mekaar schrompelt. 8)
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() [quote="List"] Ieder-een die zich een beetje met de zaak bezighoudt weet dat de Moerdijk - de delta van Maas en Rijn - de 'grens' vormt tussen het calvinistische Noorden en het katholieke Zuiden.
Daar ben ik het met u eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlamingen bestaan al eeuwen, ik weet dat het bedoeld word op west en oost- vlaanderen ,zeeuws vlaanderen en frans vlaanderen. Dus ben ik zeer zeker vlaming ![]() En dat de antwerpenaars en brusselaars zich brabanders noemen,okee doch we zijn nu één vlaanderen en er moeten terug stukken bij die ooit van ons geweest zijn! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Tja, de N-VA staat immers op de bres om het Zeeuws-Vlaamse volk te bevrijden van de tirannie van de Hollanders. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Gelukkig maar dat we apart gegaan zijn??? Ik denk dat het een hoop ellende had gescheeld als het niet was gebeurd. Maar wat nu als de mensen in Zeeuws-Vlaanderen niet bij Vlaanderen willen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Vlaams is tegenwoordig niet meer het graafschap. Vlaams is tegenwoordig het Nederlandstalige deel van de toekomstige ex-staat België, opgebouwd uit delen van het graafschap Vlaanderen, delen van het hertogdom Brabant en het Nederlandstalige deel van het prinsbisdom Luik. Zeeuws-Vlaanderen en Zuid-Vlaanderen zijn Nederlands. Groot-Nederlands, Staats-Nederlands of Spaans Nederlands. Die hebben niets met het moderne Vlaanderen te maken, want die maakten van al lang voor het ontstaan van het moderne Vlaanderen geen deel meer uit van wat er later het moderne Vlaanderen zou worden.
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De walen uit de faciliteiten gemeenten willen zoveel niet ,niets mee te maken :luisteren! Lekker dictatoriaal hee! ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |