![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Je mening uiten = haat zaaien.
Idem voor Geert Wilders. De linkse agenda mag niet gedwarsboomd worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ondertussen is de 'racistische' agent uit Gent die zwarten vergeleek - of juist niet - met apen, vrijgesproken.
http://www.clint.be/actua/racistisch...paign=20160128 Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit aan de dok in Antwerpen een Douanier weten opgepakt worden door de politie voor diefstal. De politie had de douanier de ontvreemde zaken afgenomen en deze mee genomen naar het politiekantoor. Eens daar aangekomen draaide de douanier de zaak om en verklaarde aan de commissaris dat hij twee agente aan de dok betrapt had op diefstal en de de commissaris hun zakken maar eens moest controleren naar de ontvreemde goederen. Niets tegen te beginnen aangezien de douanier beëdigd was en de politie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is vrije meningsuiting mijnheer de agent. Moet ik U het desbetreffende artikel uit de grondwet citeren ?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is dat ik inmiddels al lid ben van het VB want mocht dat nog niet het geval zijn en er zou hier zo een agent komen aandraven, opende ik in diens bijzijn onmiddellijk het internet om mijn lidmaatschap aan te vragen bij het VB! Maar ja, ik sta dan ook niet direct te beven als er een politieklak voor mijn neus staat. Laatst gewijzigd door Garry : 28 januari 2016 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sorry mensen, ik kan er ook niks aan doen maar zo staat het er nu eenmaal:
"Hij is echter door zijn sloopgedrag en agressiviteit ongeschikt om in huis gehouden te worden." en nog: "De organisatie is opgericht in 1972 nadat het sinds de jaren 60 een trend werd om uitheemse dieren in huis te nemen als huisdier, met name apen. Maar aangezien deze dieren - die doorgaans jong werden aangeschaft - groter werden en volwassen gedrag gingen vertonen, werd het duidelijk dat ze niet geschikt bleken als huisdier. Ze werden meer en meer van de hand gedaan. Hierdoor ontstond de noodzaak om een goede opvang voor deze dieren op touw te zetten." Elke gelijkenis of analogie met bestaande personen, gebeurtenissen, activiteiten of instanties berust op louter toeval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar beter intifada spelen en stenen smijten dan comments plaatsen op facebook. Dan gaan de flikken lopen/rijden.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...aal-ziek.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() dubbel (5 minuten 504)
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 7 mei 2016 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hal-lu-ci-nant! En dan die oproep naar de centrale... Je hoort de onwil van de dispatcher door de telefoon heen... Of zoals een buurtbewoner het onomwonden stelde: als ze niet kunnen flitsen, zie je ze niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als hij niks wil zeggen, dan kan hij dat op een andere manier duidelijk maken dan doen alsof hij haar niet hoort, in de passagierszetel te zinken en er samen met de chauffeur als een haas vandoor gaan. Trekt er niet op. Het is trouwens ook niet dat ze zich tegenover de gewone man uit de wijk anders gedragen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Journalisten kunnen maar beter wegblijven op een 'slecht moment', als er 'onrust' is en zo
![]() Wat slikt die gast? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ik ben nu geband van facebook, stom die hele censuur daar. moslims mogen wel haat zaaien en kaffirs laten stenigen.
het westen is moreel failliet en pleegt zelfmoord nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rot hier ook maar op.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Where is the love Gamla?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Maar neen wat ie zegt is juist toch ? allee zijt eerlijk, moesten wij nu eens juist hetzelfde beginnen doen?? het zo bond maken ? ewel ?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 mei 2016 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als ge ze niet WILT zien, KIJKT DAN ELDERS! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zo een bon uitschrijven? Als een Islamiet ervoor opgepakt kan worden geldt dit evengoed voor een allochtoon die haait zaait. De maatschappij verloedert ... aanpakken bij de bron. Een wijkagent is niet iets bijzonders. Toen ik jong was bestond de Rijkspolitie, een agent toegewezen aan enkele dorpen. Die deed exact hetzelfde. Leverde me ooit eens bij m`n vader af (en een flinke dreun). Op z'n ronde dronk hij bij die of gene een bakkie koffie, je zag hem een tijdje vaker langskomen als je wat had uitgehaald |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kind schrijft excuusbriefje aan agent na gevecht
10-5-16 Een wijkagent heeft een handgeschreven excuusbriefje van een kind ontvangen. De jongen toonde berouw nadat hij tijdens een gevecht een andere jongen had geslagen. ,,Beste Ria, ik wil u uitleggen waarom ik die jongen heb geslagen'', begint het briefje. Volgens de jongen begon het als een grapje. ,,Het was niet de bedoeling om hem pijn te doen, sorry'', schrijft hij in het briefje. http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterda...-gevecht.dhtml Een wijkagent is overigens echt niet alleen bedoeld voor allochtonen. Zit men er dichter boven op zal het in ieder geval iets bij kunnen dragen. Wijkagent als geheim wapen tegen radicalisering Het Nederlandse wapen in de signalering van radicalisering is de wijkagent. Vanuit verschillende landen komen delegaties kijken hoe Nederland dat aanpakt. De wijkagent is volgens de Nederlandse politie een effectief 'wapen’ bij het tijdig herkennen van radicaliserende jongeren. Wijkagent Jan Pots maakt deel uit van het basisteam in de wijk Feyenoord dat zich gemeenschappelijk inzet voor veiligheid in de wijk. In iedere straat heeft Jan Pots twee contactpersonen die hem op de hoogte houden, vaak via whatsapp. http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2103...alisering.html Laatst gewijzigd door Adrian M : 11 mei 2016 om 00:45. |
![]() |
![]() |