![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 25 oktober 2015 om 20:22. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zie er toch eerder vanuit bepaalde hoek een strategie in om nu 'rood vlees' in een slecht daglicht te stellen. Zelfs als het slecht voor de gezondheid zou zijn, moet de Belgische Staat de consumenten van rood vlees dankbaar zijn. Sneller doodvallen betekent immers minder pensioen uit te betalen en ook geen ouderdomsgerelateerde ziekten die de SZ klauwenvol geld kosten ! En als ze er nog wat taksen op heffen, dan verdient de staat aan dat ongezonde gedrag nog ook ! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met de barbecue heb ik minder ervaring. Mensen hier hebben de gewoonte hun vlees te carboniseren gelukkig genoeg is het soms maar kip en goedkope industriele worsten. Maar er is wel kwaliteitsvlees maar dan moet je een goede beenhouwer hebben. Aan een goede entrecote moet er ook veel vet zijn. Zoals de Porterhouse in Amerika. Botervet dat smelt op de pan. In de betere vlees restaurants in Azie komt de beef van Nieuw Zeeland en in de allerbeste (en onbetaalbare) natuurlijk de Kobe beef uit Japan die bier drinkt en dagelijks gemasseerd wordt met sake terwijl het naar klassieke muziek luistert. De prijs is er naar, een steak kost gauw enkele honderden euro's |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sorry voor diegenen die zichzelf hier als "kenner" beschouwen, maar ik krijg het zogezegd "saignant" gebakken vlees door mijn keel niet. Een harde, droge schoenzool heb ik evenwel ook niet graag. Heel lichtjes roze aan de binnenzijde, dat gaat er bij mij nog in.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar je moet dan wel een kok hebben die u dat zo weet klaar te maken. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees VETTE hier ook eveneens dubbelzinnig
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Door de band prefereren de grootste vleeseters hun lap biefstuk ofwel saignant, ofwel bleu, maar ook daar zijn natuurlijk uitzonderingen op. Een goede �* point weet ik ook wel te smaken, maar probleem is dat vele koks (ook in restaurants) dat niet goed kunnen doseren en dan krijg je al snel een uitgedroogde bien cuit. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 oktober 2015 om 20:19. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zoals ik al zei, ware vleesliefhebbers kiezen meestel voor bleu of saignon, zelden voor �* point, laat staan bien cuit. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarna wordt het levende hoofd en de scharen terug genomen naar de keuken waar het wordt in stukken gekapt en klaargemaakt in de wok met spring onion, garlic en ginger. Het water komt we wel terug in de mond |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
Honestly?
"We krijgen de mensen niet warm om insecten te eten" - Nieuw plan! "Vlees is kankerverwekkend!" |
|
|
|