![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Er bestaat ook nog zoiets als Liefde en opoffering, moederliefde, enz
De passionele liefde leidt tot de seks? Dan moet die passionele liefde wel van twee kanten komen, anders gebeurt er niets. Eigenlijk gaat het hier meer om eigenliefde heb ik de indruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al kan het zijn dat iemand die opjaagt, ook zelf opgejaagd wordt. Citaat:
Nochtans blijft de liefdevolle mens afhankelijk van de wereld waarin hij leeft, van de anderen dus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Moord en oorlog hard de mens wel, maar de invloed op het DNA van de nakomelingen lijkt mij eerder slechter te worden dan beter. Het worden zo allemaal hyperkinetische agressieve typetjes. Het wordt tijd dat we ons eens eindelijk als goden gaan gedragen. En dan denk ik aan een vredelievende manier van rassenveredeling (Kunstmatige Inseminatie of KI). En niet zoals de Duitsers in WO II.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 5 november 2015 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harrie als wereldleider zal ik niet tegenstemmen ,
er zijn misschien ook andere kandidaten , maar .... jij bent zinvoller dan al de kutpolizeikers die nu de kakmacht hebben !! Dan heerst er tenminste weer rustige vrede , liefde & genegenheid !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is dan de "agressie" van de geest. Dat heeft weinig met boosaardigheid te maken, want de meest brave professoren hebben de atoombom uitgevonden. Het is iets wat gewoon rustig wordt overdacht. Citaat:
En dat is het bewustzijn dat we de kinderen zijn van de microwezentjes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de hoogste tijd voor een totaal andere Geest, dat omwille van de waarheid omtrent God en het heelal. En dan valt de wereld misschien ook nog te redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De bal is in ons kamp. Agalev.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan
![]() Inderdaad !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 november 2015 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |