![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ZE staan allen met hun gat bloot en zijn nergens meer veilig.
Hun verhuis naar het oosten zal ook niet doorgaan. Thank You Legion |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Allochtoon valt aan op De Lijn
Het fragment begint vanaf seconde 48 op De Lijn. Een Frans sprekende allochtoon valt een veel oudere autochtone Vlaming lastig en slaat hem op zijn gezicht
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 oktober 2015 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ze niet kunnen handelen wegens de druk van hun coalitiepartners dat ze er dan uit stappen. Wat bent ge met in een regering te zitten als ge aan handen en voeten gebonden zit. NVA heeft geen moer geleerd uit haar VU verleden en is nog steeds de aloude VU onder een schuilnaam. Laatst gewijzigd door Garry : 30 oktober 2015 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 30 oktober 2015 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie , de klopper , de andere ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil Europa helemaal niet afgeven aan deze waanzin. Maar probleem is, lijkt mij dat ge nog waanzinniger moet gaan doen om hieruit te geraken. Er zijn meer illegalen dan geplaatsten he... Waar worden deze opgevangen? Waar zijn deze naartoe en hoe ga je na wie deze mensen zijn? Die Brian De Mulder kan daar iemand vermoorden dat op hem lijkt, nationaliteit stelen en in eenders welk EU land integreren via een nieuwe kans. Zo makkelijk is dat hier allemaal he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt. en mss hier nog langer met alle bijkomende steun indien ze legaal zouden zijn... En Merkel weet dat, maar verwacht dat de EU voor hun een maal 10 of 100 doet. (Voor de multinationals, de VS en de petrodollar) De economische vluchtelingen moeten hun slechte investering maar inkasseren, zoals iedereen dat pleegt te doen. Of gaan we allemaal ons aan witte vrouwen vergrijpen om de 'persoonlijke balans in orde te brengen'. Waarom gaat de VRT of andere Belgische reguliere media het gefilmd meisje in zwembad niet ondervragen? Uiteraard niet gratis. Heeft VB of NVA hier wat geld voor over? NEE MENEER. Wake up! Laatst gewijzigd door zonbron : 31 oktober 2015 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Wij hebben de gunstige locatie van Australië niet he.
We moeten gewoon stoppen met ze gelijk te stellen, in gesloten centra steken en ze keren vanzelf terug. Europa heeft 3 miljard geïnvesteerd, dat ze gaan waar de investering zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 31 oktober 2015 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beide.
Dat was gewoon hetgeen de interpretater graag zou gezien hebben. Je weet wel; wensdenken/zien wat je graag zou willen zien. Bij iedereen is dat anders.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Dat schooldirekteurke, die waarschijnlijk dacht dat hij nog op zijn werk zat. Of een ambtenaar, kan ook. Zal wel een week ziekeverlof gevraagd hebben.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 31 oktober 2015 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als daar hun bootje lekgeschoten wordt en ze zinken gaan er tenminste geen bende wereldverbeteraars naar Brussel om te betogen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou hem een lift geven richting Engeland met mijn boot en zo een vijftien nautical mile uit de kust zou ik zeggen "Terminus" hem afzetten en hem de richting aantonen waarin hij zwemmen moet.
Laatst gewijzigd door Garry : 31 oktober 2015 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tweetal weken geleden stond zo een islam rakker aan de kassa van de supermarkt veel tamtam te maken dat de kassierster een man moest gaan halen want dat meneerke zich te goed voelde om aan een vrouw te betalen. Had die klungel even pech dat er juist achter hem een koppel Armeniërs stond. Die hebben die kluchtzanger daar ter plekke de rammeling van zijn leven verkocht en hij is het moeten afdruipen zonder zijn koopwaar. Die hebben er voor gezorgd dat hij zelfs niet meer aan een vrouw moest betalen. Hij kon buiten zakdoekjes gaan brijen om zijn bloedneus te stoppen. Juist goed, dacht ik, zo moeten ze maar varen. Laatst gewijzigd door Garry : 31 oktober 2015 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |