![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Nog vrij rondloopt ?...
Die is zelfs minister van staat! Het zullen weeral is Belgen geweest zijn; maar wat wil je - met die Snel Belg wet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alsof u het erg zou vinden dat Franstaligen vermoord zijn, daar kickt u op.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 14 november 2015 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zieke geest !
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had het tegen u
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je het niet eens bent met de politieke doelstellingen van iemand anders , dat je die persoon ook vrijblijvend mag beschuldigen van Uw walgelijke verzinsels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Duc is zodanig van zijn melk omdat hij nu ook begint te beseffen dat de Vlaamse Onafhankelijkheid onvermijdelijk is ,
dat hij niet beseft welke valse beschuldigingen hij verkondigt . Hopelijk doet hij zo nog een beetje verder. De meest gematigde Vlaming die dit forum bezoekt zal door zijn gezwam nog meer een afkeer van de Belgicisten en hun vuilspuiterij krijgen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 november 2015 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Lager kun je niet vallen.
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die namen op een lijstje noteren ? Met flaminganten konden ze dat toch zeer goed. Zelfs mogelijk dat de huidige ministers van binnenlandse zakken en defensie zo genoteerd werden. En die zitten nu in ... de nationale veiligheidsraad. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, ...
nog even over die nummerplaten. Ik blijf voorlopig weg uit de omgeving van Parijs. Elke flik gaat nu panikeren als hij een b. nummerplaat ziet, en ik hou er niet van om mijn paske te laten zien, terwijl er een machinegeweer gericht is op mijn grijze slapen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nederland heeft al geel met zwarte nummerplaten.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft hij er een Turkse vlag naast gekleefd. Geen schrammetje komt er nog op zijn wagen ![]() |
|
![]() |
![]() |